Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد مروی جمعه شب در این دیدار که در تالار ولایت آستان قدس رضوی برگزار شد افزود: امیدواریم نظام اسلامی از این مرحله سخت ایجاد شده از سوی دشمنان با عنایت ائمه و رهنودهای مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان عبور کند.

تولیت آستان قدس رضوی توجه مردم به امور دینی و امر زیارت را از توفیقات الهی دانست و افزود: به رغم مشکلات اقتصادی کشور، زائران امام رضا (ع) و نذورات مردمی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین مروی همچنین در این دیدار گزارشی از وضعیت امکانات و خدمات  آستان قدس رضوی ارائه کرد.

در این دیدار علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هم به عنوان دبیر کارگروه ملی زیارت، گزارشی از جلسات این کارگروه و مصوبات آن در جلسات برگزار شده ارائه کرد.

واعظی پس از دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر و نورانی حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) را زیارت کرد.

برچسب‌ها مشهد امام رضا علی‌رضا رزم‌حسینی خراسان رضوی احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد امام رضا خراسان رضوی احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی مشهد امام رضا خراسان رضوی احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد امین یاقوت مدیر حج وزیارت خوزستان گفت: ۲۵۵ زائر خوزستانی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام شدند. 
زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و اماکن مقدسه از جمله حرم نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و قبرستان بقیع را زیارت می‌کنند. 
همچنین عمره گذاران خوزستانی در سفر به شهر مقدس مکه به مدت پنج روز ضمن زیارت خانه خدا اعمال حج عمره را به جای می‌آورند.

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد