Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک می گوید تیمش را آماده می کند تا در هر بازی پیروز شوند. سرمربی بایرن مونیخ همچنین از جذاب تر شدن بوندس لیگا استقبال می کند. 

طرفداری - بایرن مونیخ پس از شکست مقابل بایر لورکوزن در هفته گذشته، روز شنبه در دیداری حساس به مصاف مونشن گلادباخ می رود. هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ روز جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد و به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی برابر گلادباخ:

از زمان کودکی ام بازی بایرن مونیخ برابر گلادباخ همیشه یک بازی کلاسیک بوده است. در خانه فلیک هم بازی کلاسیکی بود، برادرم هوادار گلادباخ بود و من هوادار بایرن. ما در شرایط خوبی قرار داریم و با اعتماد بنفس به آنجا سفر می کنیم. 

باخت برابر لورکوزن:

علیرغم باخت در بازی قبلی برابر لورکوزن، ما چیزهای خوبی نشان دادیم. شانس های گلزنی زیادی خلق کردیم. در زمان هایی که توپ در اختیار نداشتیم برخی موارد خوب پیش نرفتند اما در تمرینات این هفته روی آن ها کار کردیم.

احتمال همکاری با توماس توخل در فصل آینده:

من همیشه گفته ام می توانم شرایط مختلفی را تصور کنم. زمان این چیز را تغییر نمی دهد و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. توماس توخل یکی از بهترین مربیان فوتبال آلمان است و من درک و تفسیر او از فوتبال را دوست دارم.

ماندن در تیم بعد از ژانویه:

بعد از آخرین بازی در سال جاری ما با هم خواهیم نشست و درباره این شرایط بحث می کنیم. من در حال حاضر به چیزی غیر از این علاقه مند نیستم.

شرایط در بایرن مونیخ:

من تیمی عالی در اطرافم دارم، آن ها به من قدرت و اعتماد بنفس می دهند تا با شرایط رو به رو شوم. بدون شک در بایرن مونیخ امتیازات و بردها شمارش می شوند و قهرمانی ها در اولویت هستند. ما نه تنها باید تمرین کنیم و خوب بازی کنیم، بلکه باید بازی ها را هم با برد پشت سر بگذاریم.

لئون گورتسکا:

در خط هافبک کیفیتی فوق العاده داریم. لئون در بازی های اخیر نشان داده که در مواقعی که توپ هم ندارد خوب کار می کند. او پویاست و می تواند با دوندگی به عمق دفاع حریف بزند و در مقابل دروازه خطرناک ظاهر شود. همچنین می تواند وظایف دفاعی اش را انجام دهد.

رقابت بر سر قهرمانی:

بایرن مونیخ هر سال می خواهد قهرمان شود، و در حال حاضر تعداد تیم هایی که می خواهند قهرمان شوند بیشترند. خواهیم دید که در هفته سی و چهارم چه اتفاقی رخ می دهد. بدون شک همه از مهیج شدن دوباره بوندس لیگا خوشحالند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد