Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روز جمعه در مراسم یادواره جهادگر آسمانی شهید علیمرادی اظهار داشت: این بزرگوار کاری کرد که توجه مسئولان مرکز کشور را به مناطق محرومی نظیر دشتیاری چابهار جلب شد و منشا خیر و برکت بود.

وی افزود: این شخص انسانی بزرگ و الگویی برای همدلی و هم افزایی است و توانست کار جهادی را با ساخت مدارس در یاد مردم زنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تامین سیستان و بلوچستان بیان کرد: علیمرادی شرایط مالی بالایی نداشت و علیرغم مشکلات به کمک مردم این منطقه محروم شتافت و در همین منطقه آسمانی شد و یادش تا ابد زنده خواهد ماند.

استاندار سیستان وبلوچستان از مشارکت منطقه آزادچابهار برای ساخت مدارس و کمک به این جوان سفر کرده قدردانی کرد و افزود: بسیاری از پروژه های آموزشی بزودی تکمیل و بهره برداری می شوند.

موهبتی گفت: داغ از دست دادن جوانی نظیر علیمرادی در سن ۲۴ سالگی برای خانواده‌ای که پیش از این در انگلستان زندگی می کرده خیلی سخت هست.

منطقه آزادچابهار بزودی ساخت مجتمع شبانه روزی در پیرسهراب را آغاز می‌کند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این مراسم اظهار داشت: ۲ سال قبل در یکی از پروازهای چابهار به تهران جوان ۲۲ ساله‌ای با لباس بلوچی آمد با هم همکلام شدیم و از خود گذشتگی و به ما آموختن را آموخت.

عبدالرحیم کردی افزود: دغدغه مندی و تعهد، حسین علیمرادی را  از بقیه هم سن و سال هایش متفاوت کرده بود، تعهد برای تلاش و پیگیری برای تحقق دغدغه‌هایی که داشت.

وی گفت: برای من ضایعه از دست دادن حسین علیمرادی درد بزرگی بود به جهت اینکه برنامه آموزش محوری را با اتکا به شهید علیمرادی در نظر داشتیم اجرایی کنیم.

رییس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ما نسبت به تعهدی که حسین علیمرادی برای ساخت و تجهیز مدارس دشتیاری برنامه ریزی کرده بود را طبق برنامه ای که  شهید عزیز در نظر داشت تا پایان آبان ۹۸ نیمی از کلاس‌های درس به بهره برداری خواهند رسید و نصف دیگر تا پایان مهر ۹۹ ساخته خواهند شد را حتما ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: پروژه دیگری که با حسین علیمرادی تعهد داشتیم را در مراسم چهلم این شهید عزیز با شروع عملیات ساخت مجتمع شبانه روزی پیرسهراب که یکی از بزرگترین دغدغه های علیمرادی بوده شروع خواهیم کرد و همچنین ساختمان جدید آموزشی دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار به نام زنده یاد حسین علیمرادی نام گذاری خواهد شد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: اینک که دست طبیعت بهار زندگی عزیزی را به برگ ریزان خزان تبدیل کرد و گل سر سبد زندگی، جوانی نیک اندیش را با خود به پرواز درآورد وظیفه ماست که یاد و خاطره حسین علیمرادی را در شهرستان چابهار گرامی بداریم تا تسلی برای خانواده اش شود.

رحمدل بامری افزود: علیمرادی  که در ۲۴ سالگی عمرش دارفانی را وداع کرد در سن ۱۸ سالگی پا به عرصه خدمت در منطقه دشتیاری چابهار گذاشت و خدمات آموزشی خوبی انجام داد.

وی بیان کرد: هم اینک ۱۳ مدرسه با ۸۳ کلاس درس با همت این جوان از محل کمک های مردمی و مشارکت منطقه آزادچابهار آغاز شده و قرار است تا سال تحصیلی آینده تکمیل و بهره برداری شوند.

فرماندار چابهار ادامه داد: تلاش این جوان برای حل مشکلات آموزشی ستودنی است و باید همه دست به دست هم دهیم تا پروژه های آموزشی را تکمیل و برخی ها را نیز در سالجاری افتتاح کنیم.

مراسم یادواره مرحوم حسین علیمرادی با حضور جمعی از مسئولان اداری چابهار و دانش آموزان منطقه دشتیاری در مسجد پیامبر اعظم منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

حسین علیمرادی در حین سرکشی از مدارس در دست ساخت با خودروی پراید در مسیر چابهار به پیرسهراب دشتیاری در هشتم آذرماه سالجاری دچار سانحه رانندگی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار احمدعلی موهبتی  مدرسه سازی استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار مدرسه سازی استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار مدرسه سازی استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد

محمد رضا علیمرادی اظهار کرد: در یک ویژه برنامه و با هدف فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از زمین، با شعار "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین"، زنگ زمین پاک در دبستان دخترانه هدف شهرستان چابهار با حضور مسولان دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک، می‌توان به اجرای سرودهای محیط زیستی و طرح بزرگترین میز نقاشی دانش آموزی استان با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از برگزاری میز نقاشی، فرهنگ سازی ‌ و آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست، مصرف بهینه انرژی و کاهش مصرف پلاستیک است.

در پایان در بین دانش آموزان کتاب خشکه و تره با موضوع مدیریت پسماند و اقلام آموزشی توزیع شد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد