Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز  نعمتی در  جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرد یا خیر و انتقاداتی که نسبت به این موضوع به برخی ازاصلاح طلبان وجود دارد، گفت:من در مجلس دهم نیز در لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم در این دوره نیز تلاش می کنم در لیست قرار بگیرم اما اگر چنانچه این اتفاق رخ ندهند از این لیست حمایت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعداز انتخابات مجلس دهم، دوستانی که نتوانستند در این مجلس وارد شوند و رأی را کسب کنند به دنبال این بودند که در همان روزهای اول مجلس را ناکارآمد جلوه دهند. 

نعمتی یادآور شد: چه آن کمیته ای هفت نفره‌ای که در این زمینه تشکیل دادند تا بعد که سخنرانی‌ها و خطبه‌رانی‌ها در این زمینه انجام  شد، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی با بیان این که مجلس در راستای وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری عمل کند، گفت: طرح‌ها و لوایح مجلس مشخص است، بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در مجلس آمده و تصویب شده است اما عده ای به دنبال این بودند که مجلس را ناکارآمد جلوه دهند چون خودشان نبودند اگر بودند این بحث پیش نمی آمد.

نعمتی در پایان و در پاسخ به این پرسش که عدم حضور لاریجانی در مجلس چه تاثیراتی خواهد داشت، گفت: ایشان از چهره‌های تاثیر گذار بودند که نبودشان باعث ایجاد شرایط تازه ای می‌شود.


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها

ناصر هادیان: در شرایط فعلی نباید به دعوای درست و نادرست بودن عملیات، کیفیت و زمان انجام آن و همچنین اصل پاسخ وارد شد!

سرویس سیاست مشرق- یک کارشناس حوزه بین الملل نزدیک به جریان اصلاحات با خطاب قرار دادن این جریان بر ضرورت ورود آنان به حاشیه سازی ها و لزوم حمایت آنان از عملیات وعده صادق تاکید کرد.

ناصر هادیان طی گفتگویی در رابطه با عملیات وعده صادق اظهار داشت: برداشت کلی من این است که مسلمان‌ها، عرب‌ها و مردم مستضعف جهان از این رویداد خشنود هستند. علت اصلی هم به این انگاره برمی‌گردد که طی سال‌ها اسرائیل به‌مثابه یک موجودیت قلدر و یاغی ظاهر شده و این‌که کشوری مانند ایران به‌مصاف این موجودیت رفته، باعث دلگرمی شده است.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن اصلاح طلبان تاکید کرد: من اینجا بیشتر اصلاح‌طلبان را مخاطب قرار می‌دهم. آنچه من می‌دانم این است که در شرایط فعلی نباید به دعوای درست و نادرست بودن عملیات، کیفیت و زمان انجام آن و همچنین اصل پاسخ وارد شد. اگر ما می‌خواهیم عامل بازدارنده جنگ داشته باشیم باید صدای حمایت همه گروه‌ها را منعکس کنیم.

هادیان افزود: آنچه مسلم است این‌که هیچ‌کس در کشور مدافع گسترش جنگ نیست و عملیات صورت گرفته، عملیاتی در جهت دفاع مشروع بوده است و بس، این موضع متحد موجب بازدارندگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟