Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: هر سیلی که خورده‌ایم به دلیل انتخاب نامناسب بوده است.

وی گفت: خداوند به ما لیاقت داد تا با انقلاب خود فرصتی برای مردم فراهم شود که خودشان سرنوشت خود را تعیین کنند و این ما هستیم که در همه عرصه‌ها به افراد فرصت داده تا امانتدار ما شوند اما این افراد ابتدا خودشان باید امانتدار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اینکه بگوییم شورای نگهبان تایید کرده و کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند، درجاتی دارند لذا باید ببینیم چگونه باید چهار سال امانت را به افرادی بسپاریم و قبل از انتخاب، بررسی کنیم تا انتخاب ما درست باشد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نظارت استصوابی یعنی ناظر در همه موارد تصمیم‌گیری حضور داشته باشد و باید اقدامات انجام شده را تصویب کند تا جلو سوءاستفاده گرفته شود.

وی افزود: از اعضای شورای نگهبان انتظار داریم با دقت کارشان را انجام دهند و مدیران هم امانتداری کنند تا شاهد حضور حداکثری و انتخاب افرادی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجلس شورای اسلامی باشیم.

حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از سخنانش روز دانشجو را از مناسبت‌های هفته ذکر کرد و گفت: ۱۶ آذرماه مصادف با روز دانشجو است که ماهیت ضداستکباری و ضدآمریکایی دارد.

وی بیان کرد: سال ۱۳۳۲ و چهار ماه بعد از کودتای ۲۸ مرداد که آمریکایی‌ها شاه را برگرداندند و برای حمایت از رژیم منحوس پهلوی، نیکسون معاون رئیس جمهوری آمریکا به ایران آمد، دانشجویان در دانشگاه‌ها علیه این حرکت به میدان آمدند و سه دانشجوی بزرگوار به شهادت رسیدند تا به اندیشه پلید آمریکا سیلی بزنند.

وی گفت: امروز ما از دانشجویان ولایی انتظار داریم که آرمان بزرگ اسلام ناب محمدی (ص) و گفتمان انقلابی را ترویج دهند و این گفتمان به معنای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: دانشجوی انقلابی مطیع ولایت و حرکتش در مسیر انقلاب اسلامی است، دانشجوی انقلابی از طهارت و تقوا برخوردار است، اعتماد به نفس داشته و عدالت خواهی شعار اوست.

او گفت: مبارزه با ظلم و فساد، اندیشه دانشجوی انقلابی است و دانشجوی انقلابی باید با تفکر و تعقل در عرصه‌های مختلف اثرگذار بوده و از سطحی‌نگری پرهیز کند.

حجت الاسلام نوفرستی تاکید کرد: نهضت‌ها و انقلاب‌ها از حوزه‌ها و دانشگاه‌ها شروع می شد و کسانی که روحیه انسانی و دینی داشتند همواره منشا تحولات بوده‌اند.

وی افزود: باید مراقب بود که جای جلادان و ظالمان با مظلومان عوض نشود و در بیانات مقام معظم رهبری آمده که دشمنان سعی کرده‌اند در حوادث و فتنه‌ها جای جلاد و قاتل عضو شود.

وی گفت: جوان انقلابی باید در این فتنه‌ها دشمن اصلی را بشناسد و در حوادث اخیر و این تخریب‌ها راس آن استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه و سرسپردگان در داخل بودند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: فضای رسانه‌های مجازی به سمتی است که مشکلات را متوجه رهبری کند در حالی که معظم له در روز دوم حادثه در درس خارج خود به زیبایی خط مردم را از اشرار جدا کرده  و دشمن اصلی را معرفی کردند.

وی یادآور شد: همواره در این ۴۰ سال یک روند وجود داشته و سران قوا به لحاظ قانونی حق داشته که در موقعیتی تصمیماتی را برای کشور بگیرند و رهبری هم حمایت می‌کند اما در جزئیات و اینکه روند اعلام چگونه باشد شورای عالی  امنیت ملی و در راس آن شخص رئیس جمهوری باید تدبیر می‌کردند.

نوفرستی گفت: رد فتنه اخیر دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در غرب و منطقه هستند و کسانی که داخل نظام حاضر نبوده با اندیشه امام و رهبری همراه شوند و نقش پیاده نظام دشمن را داشتند باید بگوییم اینها ظالمان و جلادان این قضیه هستند.

وی افزود: باید مطالبات مردم را با بیان محکم از مسوولان داشته باشیم و از دولت انتظار داریم با اراده قوی در رفع مشکل مردم و کاهش وابستگی به غرب و بیگانه و مبارزه با عوامل فسادآور اقدام کند و از قوه قضاییه نیز در اجرای منویات مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم.

وی گفت: پیوند با امامت و ولایت ما را حفظ کرده تا در مسیر حق و راه مستقیم الهی قدم برداریم و امیدواریم خداوند دست ما را بگیرد و به ما عنایت کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان استکبار جهانی دانشجو منویات مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی آمریکایی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان اظهار کرد: توجه به حوزه اقتصادی همچنان در کانون توجه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد همچنان که رهبری فرمودند وقایع تلخ و شیرینی را داریم، عنوان کرد: تورم ۶۰ درصدی به نصف کاهش یافت اما باز هم جای کار وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید تک بعدی به شعار سال نگاه کنیم، بیان کرد: البته در حوزه اقتصاد جای کار بیشتری وجود دارد چرا که بر زندگی مردم تأثیر مستقیم دارد.

ذاکریان بیان داشت: حفظ ارزش پول ملی، کاهش فاصله طبقاتی و اشتغال پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبری تاکید مصرانه بر اجرای عدالت داشتند، گفت: آنچه در این زمینه سریع‌تر به ذهن متبادر می‌شود عدالت اقتصادی است.

وی با اذعان به اینکه مردم پایه بودن مورد تاکید در شعار سال جاری می‌باشد، عنوان کرد: کلیدی ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مد نظر داشته و در کوتاه مدت به آن دست پیدا کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز قدس امسال شاهد جهش حضور مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بودیم تصریح کرد: شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود.

وی در ادامه به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تولید، اشتغال، کارآفرینی تا کنون ۵۶۷ میلیارد تومان در استان از محل قانون بودجه ۱۴۰۱ تسهیلات پرداخت شده است که ۲۸ درصد مربوط به بیرجند بوده است.

ذاکریان تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و نگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان بهره ببریم.

کد خبر 6084294

دیگر خبرها

  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • خطرات تشک نامناسب | مشکلی که هر شب خوابتان را جهنم می‌کند
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • تاکید شورا بر مخالفت با بازگشایی خیابان عدل
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی