Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:55:24 GMT

لیگ یک/ سرخ‌های تهرانی از شکست فرار کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۷۶۴

لیگ یک/ سرخ‌های تهرانی از شکست فرار کردند

آرمان گهر نتوانست تک گل خود برابر سرخپوشان را حفظ کند و در نهایت با تساوی تهران را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرمان گهر در تهران نمایش خوبی برابر سرخپوشان از خود به جا گذاشت و اگر از فرصت‌هایش سود می‌برد شاید یک پیروزی ارزشمند را نصیب خود می‌کرد که در نهایت مقهور تجربه بالای حریف شدند.


سرخپوشان که پیش از این در خانه کمتر پیش می ‌آمد مقابل رقبا به زحمت بیفتند، در نیمه اول جدال با آرمان گهر با گلی که سجاد حسامی در دقیقه 25 به ثمر رساند، با شکست راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم شاگردان علی نیکبخت فشار حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند اما این آرمان گهر بود که در ضدحملات خطرناک تر ظاهر می‌شد و چند موقعیت نیز برای فروپاشی دوباره دروازه حریف داشت.


وحید امانی اما در دقیقه 51 توانست بازی را به تساوی بکشاند و آرمان گهر را در موقعیت حفظ نتیجه قرار داد تا آنها به دنبال این باشند با امتیاز تهران را ترک کنند. سرخپوشان که هفته گذشته مقابل رایکا با تساوی بازی را خاتمه داده بودند، در نهایت نتوانستند در این دیدار نیز با پیروزی زمین را ترک کنند و با کسب یک امتیاز در رده یازدهم به کار پایان دادند و در هفته آینده در دیداری سخت در ساوه به مصاف خوشه طلایی خواهند رفت. آرمان گهر سیرجان نیز با این تک امتیاز خارج از خانه ارزشمند با 14 امتیاز در رده چهاردهم به کار پایان دادند و هفته آینده در خانه پذیرای رایکای بابل خواهند بود.

دسته یک سرخپوشان پاکدشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک سرخپوشان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند

مرد میانسالی که پس از سال‌ها درگیری با همسرش، سرانجام او را در یک جدال خانوادگی به قتل رسانده بود، فرزندانش رضایت بدون قید و شرط‌شان را اعلام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، شهریور سال گذشته مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی، گزارش یک درگیری مرگبار در حیاط خانه‌شان را اعلام کرد.

در ادامه؛ مأموران به محل درگیری در محله اتابک تهران اعزام شدند.

مرد همسایه که پلیس را در جریان قرار داده بود به مأموران گفت: یکی از همسایه‌های مجتمع‌مان که مرد میانسالی به نام محمود است، دقایقی پیش با همسرش مریم درگیر شد و او را در حیاط ساختمان با ضربه چاقو کشت و بعد هم فرار کرد.

پس از اظهارات شاهد جنایت مأموران جسد مریم را با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند و ردیابی محمود را در دستور کارشان قرار دادند.

محمود ۵۳ ساله چند ساعت پس از انجام جنایت در محله خاوران ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش به خاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: 30 سال قبل با مریم ازدواج کردم اما همیشه با هم اختلاف داشتیم.

در طول این سال‌ها بارها قصد داشتیم از هم جدا شویم اما با وساطت اقوام و دو دخترمان هر بار منصرف می‌شدیم و به اجبار در یک خانه زندگی می‌کردیم، تا اینکه دخترهای‌مان بزرگ شدند و ما این بار در تصمیم‌مان برای جدایی جدی‌تر شدیم و هر دو توافق کردیم که طلاق بگیریم اما همسرم به یکباره گفت، باید خانه را به نامش بزنم و بعد طلاق بگیریم. من بشدت مخالفت کردم و همین موضوع باعث اختلاف بیشتر و در نهایت درگیری‌مان شد.

روز حادثه باز هم مریم به سراغم آمد و گفت، فردا صبح باید خانه را به نامش بزنم و بعد هم وقتی دید من جوابم منفی است شروع به فحاشی کرد و من هم کنترل اعصابم را از دست دادم و کارد آشپزخانه را برداشتم، همسرم از ترس به داخل حیاط مجتمع فرار کرد و من هم به دنبالش رفتم و با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه‌اش زدم که او روی زمین افتاد.

همان موقع پشیمان شدم و از ترس فرار کردم. باور کنید نمی‌خواستم همسرم را بکشم و یک لحظه عصبانیت کار دستم داد.

رضایت بی قید و شرط به پدر

پس از اعترافات صریح متهم، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

پیش از برگزاری جلسه دادگاه دو دختر قربانی با حضور در دادگاه رضایت خود را اعلام کردند و از خون مادرشان گذشتند.

دو دختر جوان به قضات گفتند: از وقتی یادمان می‌آید پدر و مادرمان با هم اختلاف و درگیری داشتند اما فکر نمی‌کردیم؛ روزی پدرمان دست به چنین جنایتی بزند و مادرمان را بکشد. البته پدرمان مستحق مرگ است ولی از آنجا که مادرمان را از دست داده‌ایم و قصاص پدر ما را از نعمت داشتن او نیز محروم می‌کند از حق خود و خون مادرمان گذشت کردیم.

به این ترتیب با اعلام رضایت اولیای دم، متهم بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • مردی همسرش را به دلیل درخواست طلاق کشت
  • مردی که زنش را کشت بخشیده شد
  • فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند