Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در هفتمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹ به مصاف تیم استرالیا رفت. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از وب‌ سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در هشتمین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند 2019، تیم ملی مردان ایران با نتیجه 77 بر 65 مغلوب استرالیا شد و بدین ترتیب به مرحله رده‌بندی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان میرعظیمی فردا برابر تیم ملی ژاپن قرار می‌گیرند و برای ایستادن در جایگاه سومی مسابقات به رقابت می‌پردازند.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این، مقابل تیم‌های ملی چین، تایلند و کره جنوبی به پیروزی رسیده و در دیدارهای دوم و سوم خود نیز به ترتیب، نتیجه را به ژاپن و استرالیا واگذار کرده بودند. همچنین روز گذشته با پیروزی برابر تیم چین و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر رقابت ها، سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کردند.

بانوان بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز امروز صبح با پیروزی برابر تیم افغانستان، با ایستادن در جایگاه پنجم مسابقات به کار خود پایان دادند.

این دوره از مسابقات با حضور 8 تیم در بخش بانوان و چهارده تیم در بخش مردان تا 16 آذر ماه به میزبانی پاتایا ادامه دارد.

در این رقابت‌ها در بخش آقایان 4 سهمیه و در بخش بانوان نیز 3 سهمیه پارالمپیک توزیع می‌شود.

بسکتبال با ویلچر بانوان قهرمانی آسیا، اقیانوسیه| ایران با غلبه بر افغانستان در جایگاه پنجم ایستاد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بسکتبال با ویلچر ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال با ویلچر ایران بسکتبال بسکتبال با ویلچر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا