Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فهرست امید در انتخابات مجلس دهم در پاسخ به این پرسش که عدم حضور علی لاریجانی در مجلس آینده چه تاثیراتی خواهد داشت؟ گفت: ایشان از چهره‌های تاثیرگذار بودند که نبودشان باعث ایجاد شرایط تازه ای می‌شود.

بهروز  نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس امروز جمعه پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست اصلاح طلبان قرار می گیرد یا خیر؟ گفت: من در مجلس دهم نیز در لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم در این دوره نیز تلاش می کنم در لیست قرار گیرم، اما اگر چناچه این اتفاق رخ ندهند از این لیست حمایت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعداز انتخابات مجلس دهم، دوستانی که نتوانستتد در این مجلس وارد شوند و رأی  کسب کنند به دنبال این بودند که در همان روزهای اول مجلس را ناکارآمد جلوه دهند.

نعمتی گفت: کمیته ای هفت نفره ای که در این زمینه تشکیل دادند و بعد هم سخنرانی ها در این زمینه انجام دادند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

وی با بیان این که مجلس باید در راستای وظیفه اصلی خود یعنی قانون گذاری عمل کند، گفت: طرح ها و لوایح مجلس مشخص است، بیش از 150 طرح و لایحه در مجلس آمده و تصویب شده است اما عده ای به دنبال این بودند که مجلس را ناکارآمد جلوه دهند چون خودشان در مجلس نبودند و اگر بودند این بحث پیش نمی آمد.

عضو فهرست امید در انتخابات مجلس دهم در پایان به این پرسش که عدم حضور لاریجانی در مجلس چه تاثیراتی خواهد داشت؟ گفت: ایشان از چهره های تاثیر گذار بودند که نبودشان باعث ایجاد شرایط تازه ای می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی اصلاح طلبان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر سمت چپ این تیم بود. وحید امیری در خیلی از بازی‌ها مصدوم بود و نمی‌توانست در ترکیب تیمش به میدان برود. علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی تیمش کار می‌کرد و جلوتر از او مهدی ترابی نه چندان آماده قرار می‌گرفت. ترابی بازیکنی نبود که بتواند خیلی در کار‌های دفاعی به تیمش کمک کند. نعمتی هم بار‌ها اشتباه داشت که نمونه اش پنالتی دقایق پایانی در دربی رفت بود و پرسپولیس را از کسب یک ۳ امتیاز شیرین محروم کرد.

در نیم فصل دوم پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن و اورونوف سمت چپ خط را تقویت کرد. دو ستاره خارجی پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب این تیم داشتند و حالا پاشنه آشیل قرمز‌ها تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. با حضور این دو بازیکن خیال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ کاملا راحت شده و در کنار آن رفتن ترابی به سمت راست باعث شده تا سمت راست این تیم هم کارایی بیشتری داشته باشد. زوج اسماعیلی فر و ترابی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا کناره‌های پرسپولیس تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. خرید‌های باکیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم حسابی به کار این تیم آمده و باعث شده تا سرخ پوشان باز هم مدعی جدی قهرمانی باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!