Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:59:37 GMT

تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه‌های استرالیا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۸۴۴

تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه‌های استرالیا

به گزارش روزنامه سیدنی مورنینگ، به دنبال حوادث تروریستی اخیر و افزایش رفتارهای نژادپرستانه، "اسکات موریسون" طی دستوری خواستار اعزام بیشتر ماموران امنیتی در ۹ فرودگاه شد.

نخست وزیر استرالیا در جمع خبرنگاران گفت: اعزام پلیس اضافی شامل اعضای تیم واکنش عملیاتی حفاظت که به سلاح گرم مجهز بوده و ارزیابی‌های خوبی در مقابله با تهدیدات خصمانه داشته‌اند، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موریسون افزود: ما وقتی امنیت جامعه را حفظ خواهیم کرد که حضور مأمورین اجرایی مجهز به سلاح گرم و قابلیت‌های محافظتی در محل‌های حساس و قابلیت جرم افزایش یافته باشد.

نخست وزیر استرالیا تاکید کرد: این افسران باتجربه با حضور قوی و مستحکم خود مسئول حفاظت از جان مردم هستند.  

دولت استرالیا همچنین از بودجه ۱۰۷ میلیون دلاری افسران جدید برای تقویت امنیت فرودگاه ها خبر داد.

نیروی ویژه مقابله با تروریسم استرالیا در تیرماه سال جاری اعلام کرد طرح حمله داعش به سفارتخانه ها، ساختمان ها و مراکز عمومی و دولتی سیدنی با دستگیری سه مظنون وابسته به گروه تروریستی داعش خنثی شد.

طبق گزارش مسئولان امنیتی استرالیا، این کشور به عنوان متحد اصلی آمریکا در منطقه اقیانوسیه از سال ۲۰۱۴ تاکنون ۱۶ طرح تروریستی را خنثی کرده است.

برچسب‌ها سیدنی استرالیا گروه تروریستی داعش اسکات موریسون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیدنی استرالیا گروه تروریستی داعش اسکات موریسون سیدنی استرالیا گروه تروریستی داعش اسکات موریسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش