Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:39:08 GMT

رقابت «پایتخت۶» با فصل دوم «نون.خ»

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۹۴۴

رقابت «پایتخت۶» با فصل دوم «نون.خ»

فصل دوم سریال تلویزیونی «نون.خ» در حالی شروع شد و تصویربرداری در کرمانشاه روزهای آغازین خود را سپری می‌کند که سعید آقاخانی هم در پشت دوربین و هم جلوی دوربین زنگ آغاز کار را رسماً به صدا درآورد. زیرا پلان اول با خود شخصیت نورالدین خانزاده آغاز شد و با اضافه شدن میرطاهر مظلومی از قسمت‌های پنجم و ششم اتفاقات جالبی میان سلاطین تخمه رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از نقش نورالدین خانزاده که برعهده سعید آقاخانی کارگردان «نون.خ» است، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ... همچون فصل اول، در بخش دوم این سریال تلویزیونی نیز حضور دارند و هومن‌ حاجی‌عبداللهی در همان روزهای نخست پیش‌تولید اعلام شد که بازیگر غایب از فصل اول «نون.خ» است.

در کنار شروع قصه با نورالدین خانزاده برخی از بازیگران اصلی هم جلوی دوربین رفتند و قرار است میرطاهر مظلومی هم به عنوان بازیگر جدید، به «نون.خ» رنگ و بوی جدیدی بدهد. البته بازیگران بومی جدیدی هم به جمع شخصیت‌های کورد و یا دیگر سلاطین تخمه سریال، به تدریج اضافه می‌شوند.

این فصل از سریال برای ماه رمضان شبکه یک سیما ساخته می‌شود و مردم در نوروز هم سریال «پایتخت۶» را می‌بینند. رقابت این دو به فاصله چند ماه روی آنتن هم نکات دیگری است که سازندگانش حتماً به آن توجه دارند و روی جذابیت‌های داستانی و تصویری‌ آنها تأثیر می‌گذارد.

دغدغه اصلی خود سعید آقاخانی هم به نمایش بیشتر آداب و رسوم، فرهنگ، موسیقی، لهجه و گویش و استفاده از بازیگران بومی بود اما به دلیل شرایط جوّی و کم بودن زمان تصویربرداری در فصل نخست کمتر توانست به دیدنی‌های این مناطق بپردازد.

«نون.خ» ماجراهای سلطان‌های تخمه‌ای را نمایش داد که از شخصیت محوری داستان طلبکارند و اتفاقات جذابی که به عروسی دختر نورالدین رسید و حالا باید ببینیم که در ماه رمضان ۱۳۹۹ چه اتفاقات جدیدی، روی قاب سیما نقش می‌بندد.

«نون.خ» دوم ۲۵ قسمتی است و روزهای آغازین فیلمبرداری‌اش را در کرمانشاه ضبط می‌کند. حدوداً نیمی از دوران فیلمبرداری‌ در مناطق کرمانشاه و کردستان، روستایی به نام کندوله و اورامان می‌گذرد؛ البته گروه، سری به شمال کشور هم می‌زنند و در تهران هم تصویربرداری خواهند داشت.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1328356

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال ایرانی پایتخت سعید آقاخانی شبکه یک سیما انتخابات مجلس یازدهم باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس لیگ برتر نوزدهم سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم

به گزارش جماران؛ مشاور امنیت ملی آمریکا از تصمیم کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا از تصمیم کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد. 

سالیوان افزود که در روزهای آینده، ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه ایران از جمله برنامه موشکی و پهپادی این کشور و همچنین سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران اعمال خواهد کرد.

وی افزود: «پیش‌بینی می‌کنیم که متحدان و شرکای ما نیز به زودی تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کنند». 

این مقام آمریکایی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی افزود: «این تحریم‌های جدید و سایر اقدام‌ها به طبل فشار مداوم برای مهار و تنزل ظرفیت و کارایی نظامی ایران و مقابله با طیف گسترده رفتارهای مشکل‌ساز آن ادامه خواهد داد».

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • Threads فیلتر جدیدی را برای جستجو آزمایش می‌کند
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • (عکس) استوری جالب و جدیدی که هادی چوپان منتشر کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران