Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:56:38 GMT

استکبار به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۹۸۵

استکبار به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: همانطور که می دانید دیروز سه کشور اروپایی در نامه ای به مجمع سازمان ملل برنامه موشکی ایران را ناقض دانستند و این زیاده خواهی اروپایی ها را می رساند که به دنبال تضعیف ایران هستند و به برجام پایبند نبودند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از قدرت های اثرگذار در جهان است که با تکیه بر توانمندی های داخل بیش از پیش بر مدار پیشرفت و اقتدار می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ۱۹ آذر ماه سی و پنجمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل، افزود:  انقلاب ما پیروزی ارزش های اسلامی بر فرهنگ غرب بود که با تشکیل این شورا وضعیت فرهنگی دانشگاه ها هم سو با انقلاب شد.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به ۱۶ آذر ماه و تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد دانشجویان شهید، اظهار داشت: ۱۶ آذر یک جریان برای نفی نظام سلطه پس از کوتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ است تا جریان دانشجویی به اربابان کودتا یعنی آمریکا و اسراییل نه بگویند زیرا استکبار قابل اعتماد نیست.

 شامحمدی گفت: سال ۳۲ ماهیت کفر و استبدادستیزی شروع شد و بعد از کودتای ننگین آمریکا و انگلیس دولت مصدق که معتقد بود انگلیس استعمارگر است از این رو رابطه با آنها را کم کرد.  

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اسلامی ایران جهان خطبه های نماز جمعه شورای عالی انقلاب فرهنگی برجام زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست