Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روزجمعه در بازدید از ستاد انتخابات و محل نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرکز حوزه انتخابیه خاش اظهار داشت: استقبال داوطلبان از انتخابات مجلس یازدهم در این استان بسیار خوب و کم نظیر بوده و تا فردا که روز پایانی ثبت نام از داوطلبان است، قطعا شاهد حضور پرشور افراد تحصیلکرده و نخبگان استان برای شرکت در عرصه رقابتی انتخابات مجلس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری پرشور و سالم انتخابات در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نام نویسی حدود ۱۸۰ نفر در پنج روز نخست از مهلت قانونی در شهرهای سیستان و بلوچستان حکایت از این دارد که دلسوزان استان با دغدغه ای مثال زدنی خواهان ارائه خدمت به هم وطنان هستند.
موهبتی همچنین در نشست مشترک با فرماندار، اعضای ستاد اجرائی و هیات نظارت بر انتخابات شهرستان خاش بیان کرد: صیانت از آرای مردم و برگزاری سالم و با شکوه انتخابات یک اصل در نظام اسلامی است و همگان به اجرای قانون و رعایت اصل امانت داری موظف هستیم.
موهبتی افزود: زمینه برای حضور و مشارکت اقشار مختلف جامعه در عرصه انتخابات فراهم بوده و برای نا کام گذاشتن دشمنان و جذب حداکثری و دفع حداقلی مردم همه ارکان نظام تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: همدلی و همبستگی اعضای ستاد اجرائی، هیات نظارت، بازرسی و سایر دست اندرکاران نشانگر این موضوع است که همگان با دلسوزی تمام به عزت و سربلندی نظام اسلامی می اندیشند.
فرماندار خاش هم در این نشست گفت: انتخابات دوره یازدهم مجلس با مشارکت افزون بر ۳ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه این شهرستان برگزار می شود.
صاحب گل صالحی افزود: مردم شهرستان خاش از ماه‌ها قبل خود را برای برگزاری سالم و با شکوه انتخابات مجلس یازدهم آماده کرده اند و در همین راستا علما، معتمدان، ریش سفیدان، نخبگان و افراد تحصیلکرده پای کار هستند و در دوم اسفندماه حضور حداکثری مردم خاش را در صحنه انتخابات شاهد خواهیم بود.
داوطلبان باید اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس­‌دار و یک نسخه تصویر همه صفحات، یک قطعه عکس جدید، اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر(حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست، مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولان خدمت نظام وظیفه عمومی را به وزارت کشور و فرمانداری­‌های مراکز حوزه‌­های انتخابیه ارائه دهند. 
نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روزشنبه ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت.
داشتن مدرک کارشناسی ارشد و حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال سن از جمله شرایط ثبت‌نام بوده و پس از طی مراحل ثبت نام از همان روز کار بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه آغاز و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت و از ۱۷ تا ۲۶ آذر نیز صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی بررسی می‌شود.
هر دوره نمایندگی (دوره کامل) جهت اعمال تبصره (۳) ماده (۲۸) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی محاسبه می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش ثبت نام ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش ثبت نام ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان خاش ثبت نام ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد،با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

رضا شریفی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد ومحروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.
رضا شریفی  تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرحهای بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ ساز شده‌اند.
شریفی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک