Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خرم‌آباد گفت :روز ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی است و همه اراده ها باید جمع شود و علیه شیطان بزرگ به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، از حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور که در چند روز گذشته در تودیع و معارفه امام جمعه خرم‌آباد تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری با دقت و ظرافت این امر را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زحمات نماینده پیشین ولی فقیه در لرستان تشکر کرد و افزود: حاج آقای میرعمادی خدمات ارزشمندی از جمله در حوزه فرهنگی در استان انجام دادند که جای تشکر دارد.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین از کسانی که به شکل‌های مختلف در مراسم معارفه خود حضور داشته و یا پیام‌هایی ارسال کردند، تقدیر و تشکر کرد و از اینکه نتوانسته پاسخ محبت این افراد را بدهد عذر خواهی کرد. 

وی تاکید کرد: بهترین پاسخ من به محبت مردم این است که خدمتی به هم استان‌ها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به 16 آذر روز دانشجو اشاره و عنوان کرد: حدود 30 سال در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان بودم و انشالله به بیک مناسبتی در جمع دانشجویان حضور خواهم یافت و با آنها گفت‌‌وگو می‌کنم.

وی روز دانشجو را روز استکبار ستیزی دانست و گفت: 16 آذر روزی است که 4 ماه پس از کودتای ننگین سال 32 نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا در حمایت از رژیم ستمشاهی به ایران آمد و دانشجوها به این موضوع اعتراض کردند که نهایتا منجر به شهادت 3 تن از آنها شد.

شاهرخی در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: هجرت‌ها همواره به خاطر هدف بوده و دستاوردی داشته است و هجرت حضرت معصومه به قم نیز دستاوردی داشته است و می‌بینیم تشکیلات حوزه علمیه در کنار مرقد ایشان تشکیل شده که خدمات بزرگ و ارزشمندی به همراه داشته است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: در این دیدار ایشان ابتدا با توجه به اطلاعاتی که از لرستان داشتند به برخی موضوعات اشاره کردند و از برخی شخصیت‌ها اسم بردند و بعد سخنان خود را اینچنین آغاز کردند که از نظر ما خرم‌آباد مرکز استان لرستان یک مرکز تدین و انقلابی‌گری است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، مردم لرستان را ارادتمند به سادات و اهل هنر فاخر دانستند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خطاب به همه مسوولان و دستگاه‌ها تاکید داشتند که با جوان‌ها گرم بگیرید.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی روز گذشته در جلسه شورای اداری لرستان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور و جمعی از مسوولان به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد معرفی شد.

خبر :محمود داودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار امام جمعه ایران دانشجو رئیس دفتر مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم