Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: جمعیت ثبت نام کننده ها 9162 نفر که از این تعداد 986 خانم و 8176 نفر از آقایایان هستند. میزان ثبت نام نسبت به پنج روز دور قبل ٢٠درصد افزایش داشته است. برای انتخابات مجلس خبرگان هم 19 نفر ثبت نام کردند. تا آخر وقت اداری فردا فرصت ثبت نام داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: در گزارشی که به بنده ارائه دادند جمعیت ثبت نام کننده ها 9162 نفر که از این تعداد 986 خانم و 8176 نفر از آقایایان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میزان ثبت نام نسبت به پنج روز دور قبل ٢٠درصد افزایش داشته است. برای انتخابات مجلس خبرگان هم 19 نفر ثبت نام کردند. تا آخر وقت اداری فردا فرصت ثبت نام داریم.

وزیر کشور افزود: تاکید می کنم افرادی که از نظر علمی، تجربی، توانمندی و علایق خود را در حد نظارت و قانونگذاری کشور می بینند دریغ نکنند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند. به هر حال این مسابقه، مسابقه خیرات است. تلاش ما بر این است  که با شورای نگهبان به توافق برسیم تا همه افراد در تعیین صلاحیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم احراز در ذهن مردم و داوری افکار عمومی شاید خیلی اقناع کننده نباشد و این موضوع در هیات های اجرایی هم صدق می کند.

او ادامه داد:  بیش از ٨٠درصد هیات های اجرایی تعیین شدند و از فردا صبح آماده هستند.  زمان ثبت نام انتخابات تمدید نمی شود و در این ٧روز فرصت کافی بود ه است و ما در البرز به ازای یک نماینده ٩٠نفر کاندید شدند و حداقل ٩نفر برای هرکرسی ثبت  نام کردند. فرایند انتخاباتی ما در احراز هویت، الکترونیکی است.

این خبر در حال تکمیل است......

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ذهن شورای نگهبان مجلس خبرگان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت