Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@01:39:52 GMT

تلاش می کنم در لیست اصلاح طلبان باشم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۹۱۸۷

تلاش می کنم در لیست اصلاح طلبان باشم

نماینده مردم تهران در مجلس درباره اینکه آیا از فهرست اصلاح طلبان وارد انتخابات می شود، گفت: من در مجلس دهم در لیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم؛ در این دوره هم تلاش می‌کنم در این لیست قرار بگیرم. اگر حتی در لیست قرار نگیرم از آن حمایت می کنم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهروز نعمتی»، نماینده مردم تهران در مجلس، با حضور در وزارت کشور گفت: بعد از انتخابات دوره دهم مجلس عده ای از دوستان که نتوانستند رای مردم را بدست بیاورند به دنبال این تفکر بودند و از همان روزهای اول تلاش کردند مجلس را ناکارآمد نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد از همان روزهای نخست در کمیته هفته نفره گرفته تا سخنرانی‌ها، صحبت‌ها و بحث ها در پی ناکارآمد نشان دادن مجلس دهم بودند. فکر می‌کنم همان طیف می‌خواهند مجلس را همچنان ناکارآمد نشان دهند.

نماینده مجلس دهم گفت: وظیفه مجلس در راستای قانونگذاری طرح‌ها و لوایح مجلس مشخص است؛ بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در دوره دهم به مجلس آمد و در همین دوره قوانین خوبی مانند تصویب قانون حمایت از تولید و  قوانین مختلف تاثیرگذار در موضوعات اجتماعی تصویب شد. عده ای می خواهند مجلس را ناکارآمد نشان دهند چون خودشان نبودند اگر خودشان در مجلس بودند چنین نمی‌گفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود لاریجانی در دور بعدی مجلس اثر خواهد گذاشت یا نه، گفت: لاریجانی در موضوعات سیاسی کشور تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد تلاش مشترک کابل و مسکو می‌تواند جلو تهدیدات را در منطقه بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ضمیر کابلوف» مدیر دوم بخش آسیایی وزارت خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین برای افغانستان در ادامه دیدارهایش در کابل با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان گفت مسکو خواستار سپردن کرسی افغانستان در سازمان ملل به نماینده هیئت حاکمه افغانستان است.

وی با اظهار اینکه روابط مثبت روسیه با حکومت طالبان ادامه خواهد داشت، تلاش‌های کابل در راستای سرکوب داعش و مبارزه با مواد مخدر را مورد تقدیر قرار داد و بر گسترش مناسبات و ادامه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ»، عبدالکبیر نیز در این دیدار تصریح کرد: تلاش مشترک کابل و مسکو می‌تواند جلو تهدیدات را در منطقه بگیرد.

وی همچنین خواستار تفویض عضویت رسمی هیئت حاکمه افغانستان در فرمت مسکو شد.

روسیه:حذف طالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه را بررسی می‌کنیمطرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا

چندی پیش «نیکی آسیا» به نقل از کارشناسان و تحلیلگران حوزه افغانستان درباره نزدیکتر شدن مسکو به کابل گفته بود، تلاش‌ها مسکو در راستای از بین بردن نفوذ آمریکا در منطقه است.

این رسانه با تأکید بر اینکه طالبان سرسختانه با گروه تروریستی داعش مبارزه کرده است، تصریح کرده بود: حمله اخیر به مسکو و طالبان انگیزه داده تا نه تنها با داعش بلکه با آمریکا به عنوان تهدید مشترک شناخته شده‌، نیز مقابله کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد