Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان موج‌سواری دشمنان در مشکلات ملت ایران را توطئه و نقشه همیشگی آمریکا بیان کرد و گفت: با هوشیاری مردم و همراهی با نیروهای انتظامی این توطئه طی مدت 48 ساعت جمع شد و دشمن ناکام هنوز به‌دنبال دامن‌زدن به اغتشاش و نارضایتی مردم است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: تحریک مردم و سپس ایجاد اغتشاش و آشوب کار مزدوران آمریکا، عربستان و صهیونیست‌ها در عراق و لبنان بود و با هدف براندازی نظام است که مردم بایستی به این توطئه‌ها و حیله‌های دشمن آگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دشمنان پس از بزرگ‌نمایی نارضایتی مردم، طرح استعفای نخست‌وزیر و یا دولت را کلید می‌زنند که این اتفاق در لبنان، بولیوی و عراق مطرح شد و طرح استعفا کلید خورد و با هوشیاری و بصیرت مردم دشمنان شکست خواهند خورد.
امام جمعه سیرجان حرکت خودجوش مردم عراق در دفاع از مرجعیت را مقابله با شیطنت‌های دشمنان اسلام بیان کرد و گفت : همیشه مردم نفش اصلی را برای دفاع از کشور و دین‌شان ایفا می‌کنند و امروز دشمنان در صدد هستند در سایه نارضایتی و اغتشاش آشوب امنیت مردم را به خطر اندازند و به اهداف شوم خود برسند.
وی موج‌سواری دشمنان در مشکلات ملت ایران را توطئه و نقشه همیشگی آمریکا بیان کرد و افزود: با هوشیاری مردم و همراهی با نیروهای انتظامی این توطئه طی مدت 48 ساعت جمع شد و دشمن ناکام هنوز به‌دنبال دامن‌زدن به اغتشاش و نارضایتی مردم است.
حجت‌الاسلام حسینی با تسلیت شهادت حضرت معصومه(س) بر ادامه راه و روش انبیاء در سبک زندگی و دفاع از ولایت و رهبری تاکید کرد و مناسبت روز دانشجو را تبریک گفت و اظهارکرد: جنبش‌های دانشجویی ضداستبدادی و ضداستکباری بوده و این جنبش‌های عدالت‌خواهی با بصیرت کامل انجام می‌شود، همه باید بدانیم فردای نظام اسلامی از آن جوانان و دانشجویان است که امروز دشمنان ملت و کشور خود را شناختند و بصیرت دارند.
وی دین‌مداری و تقوا و تلاش برای برنامه‌ریزی کارآمد برای رفع مشکلات جامعه را شاخصه مدیران دانست و تأکید کرد: به این مهم توجه کنیم که ظرفیت‌های میهن اسلامی بسیاراست و همین‌طور که در جنبه‌های علمی و نظامی اقتدار خود را کسب کردیم باید در زمینه اقتصادی نیزخودکفا شویم و مقتدر و هرروز به هر بهانه‌ای شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم و تاکید می‌کنیم نظارت جدی و عملی لازم است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد نماز جمعه حسینی امام جمعه دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند