Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر افزود: نامزدهایی پا پیش بگذارند که در خود توانایی نمایندگی مردم را می بینند و قدرت تصمیم سازی دارند. 

وی تأکید کرد: ثبت‌ نام و تبلیغ در انتخابات اگر برای خدا و کشور باشد چنین کاری عملی رحمانی به حساب می‌آید ولی اگر برای هوای نفس باشد کاری شیطانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه نوشهر ادامه داد: هر سمتی در کنارش مسوولیتی دارد و اگر کسی از عهده ادای این مسؤولیت بر می‌آید می‌تواند پا پیش بگذارد.

وی گفت: هیأت‌های اجرایی انتخابات باید دقت بیشتری کنند و همهٔ بارها را روی دوش هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان نگذارند.

درایت رهبری  و حضور مردم همه آشوب ها را خنثی کرد

امام‌جمعهٔ نوشهر با اشاره به اغتشاشات سه هفتهٔ قبل که به بهانهٔ گرانی بنزین در کشور روی داد یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۶ آشوب در ایران رخ داد که به مدد عنایت خداوند و درایت رهبر و حضور مردم رفع شد.

مشایخ با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون آشوب های متعددی را پشت سر گذاشتیم گفت: در همه این آشوب ها ردپای دشمنان نظام و انقلاب به وضوح دیده می شود. 

وی اظهار داشت: در آخرین آشوب  که امسال رخ داد و بهانه‌اش گرانی بنزین بود، معلوم شد عوامل اغتشاش از آشوب‌های قبل تجربه گرفتند و به زیرساخت‌های کشور و ارزش های انقلابی حمله کردند.

مشایخ با بیان اینکه آمریکا به دنبال تحقیر کشور های خاورمیانه هستند، گفت:  کشورهای استکباری به کل منطقه چشم دوخته‌اند و عراق و سوریه و لبنان را می‌خواهند و در همین سفر اخیر ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به افعانستان را دیدیم که اشرف غنی، رئیس‌جمهور این کشور به پایگاه نظامی آمریکا رفت و برای دیدار با ترامپ بازدید بدنی شد که بزرگ‌ترین توهین به مردم شریف افغانستان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان ایران خاورمیانه شورای نگهبان گرانی نماز جمعه زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است