Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امیدوار است با حمایت تماشاگران بتوانند نتایج بهتری بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن سیدی بعد از پیروزی برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت:

این برد را به هواداران محترم باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. خوشحال هستم کادر دروازه‌بانی برابر ذوب‌آهن روز خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه دوست دارم اگر در روزهای خوب خوشحال می‌شویم، در روزهای بد نیز یکدیگر را حمایت کنیم.

محسن سیدی ادامه داد:

از تماشاگران خوب پرسپولیس نیز که امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در ورزشگاه آزادی نیز این پشتیبانی از ما صورت بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن پرسپولیس ذوب آهن محسن سیدی مربی دروازه بانان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین تماشاگران معترض تیم سپاهان برای اینکه اعتراض خود را به نتایجی که تیم سپاهان با مربیگری مورایس گرفت، محرم را صدا زدند و برخی از شعارهای آنها علیه تیم سپاهان به مسائل شخصی این مربی برمی‌گشت!

هفته‌هاست تیم سپاهان با مربیگری مورایس وارد بحران شده است اما نتوانسته از این بحران بیرون بیاید و این موجب اعتراض تماشاگران تیم سپاهان شده است. آنها خواهان برکناری این مربی پرتغالی شده اند. البته که باشگاه سپاهان بر مبنای احساس تصمیم نخواهد گرفت و اینطور نیست که بلافاصله بعد از شعار تماشاگران قرارداد این مربی را فسخ کند اما شرایط در اصفهان اصلا به سود تیم مورایس نیست و اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، این مربی حتی در صورت تمایل باشگاه شرایط روحی و روانی خوبی برای ادامه کار در دیار نصف جهان نخواهد داشت.

این اتفاق یک بار حتی برای امیر قلعه‌نویی هم رخ داده بود. شکست در برابر نساجی در خانه و از دست دادن شانس قهرمانی موجب شعار علیه سرمربی وقت تیم سپاهان شد و در ادامه عرصه برای او این قدر تنگ شد که جای خود را به مربی جدید داد.

شاید مورایس فصل را به پایان ببرد اما به طور حتم با این روند آینده خوبی در تیم اصفهانی نخواهد داشت، چون مردم در تیم‌های محبوب و بزرگ تاثیر گذار هستند.

کد خبر 844165 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • دروازه‌بانان تیم ملی در آسیا مشکلی ندارند