Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:47:42 GMT

مردانی به نیمه نهایی راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۹۳۸۰

مردانی به نیمه نهایی راه یافت

سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در فینال مسابقات گرندپری مسکو با شکست نماینده کوبا به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات گرندپری 2019 از امروز جمعه، پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در ادامه این رقابت‌ها سجاد مردانی نماینده وزن چهارم المپیک کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد کارلوس سانسورس از کشور مکزیک را 11 بر 10 شکست دهد. سانسورس مکزیکی نایب قهرمان جهان 2019 و دارنده مدال برنز بازی های پن امریکن است. مردانی در ادامه به مصاف نماینده کوبا رفت و راند اول این مبارزه با نتیجه 5 بر صفر تمام شد. در راند دوم نیز این دیدار با نتیجه تساوی 8 بر 8 به پایان رسید. راند سوم 19 بر 12 به سود مردانی تمام شد و سجاد به نیمه نهایی راه یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی کوبا مسکو نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی