Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@11:51:56 GMT

اختلاف مالی بین 2 مرد بوی خون می داد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۹۴۴۰

اختلاف مالی بین 2 مرد بوی خون می داد

مردی که به دلیل اختلاف مالی جوان 27 ساله ای را درشهر بابک به قتل رسانده بود، در کمتر از ۷ ساعت دستگیر شد.

 سرهنگ محسن صیفوری فرمانده انتظامی شهربابک با بیان اینکه شب گذشته به دلیل درگیری در شهربابک جوانی حدودا ۲۷ ساله به قتل رسید، افزود: انگیزه قتل نزاع فردی به دلیل اختلاف مالی بوده است.

 وی با اشاره به اینکه فرد متهم به قتل با سلاح سرد مرتکب جنایت  شده است، تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صیفوری با بیان اینکه فرد متهم به قتل، قصد فرار به کرج را داشت، اظهار داشت : طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، متهم به قتل در مخفیگاهش در رفسنجان توسط نیروهای انتظامی شهرستان شهربابک دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهربابک بیان داشت: فرد فراری به جرم ارتکابی اعتراف کرد و پرونده پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی ارسال شد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری  غرب کرمان واقع است./ ایرنا

بیشتر بخوانید/ دوئل مرگبار خانوادگی در اراک

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ سیدعلی میراحمدی در گفت و گویی در تکمیل جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه در یکی از کارگاه‌های شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، فردی با سلاح گرم اقدام به تهدید مدیر کارخانه کرده است، بلافاصله در کمترین زمان ممکن پلیس در محل حاضر شد.

وی به تایید صحت خبر و اعزام نیروی واکنش سریع ماموران یگان امداد و نوپو به محل حادثه اشاره و افزود: قبل از حضور پلیس در محل، فرد مهاجم با یک قبضه سلاح گرم اقدام به زخمی کردن مدیر کارخانه کرده بود که مصدوم سریع به بیمارستان اعزام شد.

به گفته سرهنگ میراحمدی، متهم در ادامه ضمن گروگانگیری دو نفر، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شد که با اقدام و واکنش سریع ماموران انتظامی دستگیر و گروگانگیرها آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، علت اصلی درگیری خود با مدیر کارخانه را اختلافات مالی عنوان کرد، ادامه داد: شهروندان بدانند که این گونه اقدامات خشن با واکنش قاطع و بی‌محابای پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت، اجازه نخواهند داد به هیچ قیمتی به امنیت روانی مردم خدشه ای وارد شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888267

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • جزییات دستگیر تروریست عضو جیش الظلم
  • دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان