Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین قاری قرآن کریم در چهاردهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان  همدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار شبستان ​از ملایر چهار دهمین دوره جشنواره تلاوت های مجلسی مرحله استانی ‌ به میزبانی ملایر در مجتمع فرهنگی،هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با حضور قاریان برجسته استان همدان و علاقمندان  کتاب وحی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشنواره که برای نخستین بار در ملایر برگزار شد ده نفر از قاریان برتر استان همدان با هم رقابت کردند که بعد از داوری هیات داوران و انتخاب مردم سه نفر به عنوان قاریان برتر استان همدان منتخب شدند. 
در این جشنواره احسان بیات قاری برجسته ملایری با کسب ۱۸۷ رای به عنوان قاری مجلسی  برتر سال ۹۸ در استان همدان انتخاب شد که برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره با دیگر قاریان برگزیده رقابت خواهد کرد. همچنین غلامرضا فارسی از ملایر با کسب ۱۶۵ رای و امید درویشی از کبوتر آهنگ با کسب ۱۶۳ را به عنوان نفرات دوم و سوم این جشنواره انتخاب شدند. 
نمایندگان شهرستان‌های ملایر، کبودراهنگ، تویسرکان و نهاوند  حضور داشتنند که نفر اول این مجلس به مسابقات سراسری تلاوت‌های مجلسی و انتخاب قاری برتر سال کشور که بهمن ماه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار  خواهد شد  اعزام می‌شود، 


گفتنی است: قاریان راه یافته به مرحله استانی ابتدا مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشته و طبق فراخوان اعلام شده در سراسر استان، قاریان علاقمند به حضور در این جشنواره فایل‌‌های صوتی قرائت خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و پس از داوری‌های صورت گرفته توسط اساتید مجرب، ۱۰ قاری موفق به شرکت در مرحله استانی تلاوت‌های مجلسی شدند.
 همچنین در این مراسم به ۱۴ نفر از حاضرین در این جشنواره به قید قرعه چهارده کارت یک میلیون ریالی اهدا شد .
قرار است از بین شرکت کنندگان در سراسر کشور  به صورت غیر حضوری با ارسال  پیامک به  کسانی که شرکت در قرعه کشی را دریافت می‌کنند  به قید قرعه ۳۶۰ کمک هزینه مشهد مقدس اهدا شود .
همچنین  مهدی ساعد قاری بین المللی قرآن کریم از استان همدان به عنوان یکی از داوران این جشنواره در کنار سایر اساتید قرآن در این جشنواره حضور داشت. پایان پیام/

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد نماز جمعه کانون های مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان مجلس شورای اسلامی مسجد جشنواره تلاوت های مجلسی شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود