Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در فینال گرندپری مسکو با شکست نماینده بلژیک به نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از فردا امروز جمعه، پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وزن 58- کیلوگرم مردان:

آرمین هادی پور در نخستین مبارزه به مصاف کاما مصطفی از سنگال رفت و این دیدار با نتیجه 13 بر 4 به سود نماینده کشورمان تمام شد. این تکواندوکار سنگالی دارنده مدال برنز بازی های آفریقا 2019 و نایب قهرمانی آفریقا 2018 است. هادی پور در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم به مصاف براگانسا هوگوپوش پرتغالی رفت و این دیدار با نتیجه 14 بر 2 به سود نماینده کشورمان پایان یافت. آرمین با این پیروزی به نیمه نهایی راه یافت. این تکواندوکار مدال برنز قهرمانی جهان 2019، مدال نقره بازی های یونیورسیاد 2017 و قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد. 

وزن ۸۰ +کیلوگرم مردان:

سجاد مردانی نماینده وزن چهارم المپیک کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد کارلوس سانسورس از کشور مکزیک را 11 بر 10 شکست دهد. سانسورس مکزیکی نایب قهرمان جهان 2019 و دارنده مدال برنز بازی های پن امریکن است. مردانی در ادامه به مصاف نماینده کوبا رفت و راند اول این مبارزه با نتیجه 5 بر صفر تمام شد. در راند دوم نیز این دیدار با نتیجه تساوی 8 بر 8 به پایان رسید. راند سوم 19 بر 12 به سود مردانی تمام شد و سجاد به نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی مردانی به مصاف عیسی اف(آذربایجان) خواهد رفت.
 

وزن 68- کیلوگرم مردان:

در ادامه مسابقات میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم نیز به مصاف سی محمد کتبی (بلژیک)دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد 2019، برنز گرندپری 2018 و ... رفت و این دیدار با نتیجه 16 بر 1 به سود میرهاشم به پایان رسید. نماینده بلژیک در پایان راند دوم انصراف خود را از ادامه مبارزه اعلام کرد. میرهاشم دور دوم باید به مصاف جواد آچاب از کشور بلژیک رفت و این دیدار 16 بر یک به سود میرهاشم تمام شد. وی در نیمه نهایی باید به مصاف دای هون لی(کره جنوبی) خواهد رفت.

در همین وزن سروش احمدی دیگر نماینده وزن دوم در آن سوی جدول و در اولین مبارزه به مصاف خاویر پرز پولو اسپانیایی قهرمان اروپا 2019، نایب قهرمان جهان 2019 و... رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه 11 بر 2 به سود احمدی تمام شد.  راند دوم این دیدار نیز با نتیجه 17 بر 6 به سود هوگوپوش اسپانیایی تمام شد. در پایان راند سوم این دیدار با نتیجه 23 بر 16 به سود نماینده اسپانیا تمام شد و احمدی خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری است. وحید عبدالهی و محمد علی بسحاق به عنوان مربی کنار این تیم حضور دارند.

رقابت های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو مسکو فینال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند