Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ذوب آهن که در حضور کوتاه مدت خود برابر پرسپولیس نمایش موفقی به جا گذاشت، عملکرد داوری را در شکست تیمش بی تاثیر دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری پس از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس درباره این نتیجه گفت:

بازی متاسفانه برای ما اصلا خوب نبود و نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ آنها نتیجه قابل قبولی گرفتند. متاسفانه آن چیزهایی که منصوریان در تمرین از ما می‌خواهد را انجام نمی‌دهیم و نمی‌دانم چطور باید جواب هواداران را بدهیم. از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

محمدرضا خلعتبری ادامه داد:

منصوریان تلاش می‌کند انرژی مثبتی به بازیکنان داده و نکات مثبت را به بازیکنان انتقال بدهد ولی متاسفانه بدشانس بودیم و پرسپولیس هم بهتر از ما بازی کرد و پیروزی حق آنها بود.

مهاجم ذوب آهن درباره داوری بازی نیز گفت :

پنالتی پرسپولیس که صددرصد درست بود و داوری هیچ مشکلی نداشت، تیم داوری خیلی خوب قضاوت کرد. در باخت ما اصلا داور مقصر نبود. باید تلاش کنیم بتوانیم جبران کنیم. جایگاه ذوب‌آهن اینجای جدول نیست. هم بازیکنان و هم کادرفنی تلاش می‌کنیم تا تیم را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

محمدرضا خلعتبری در پایان درباره حضور کوتاه مدت خود در این جدال گفت:

بازی کردن بازیکنان نظر سرمربی تیم است و هر بازیکنی که صلاح باشد بازی می‌کند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن پرسپولیس تیم پرسپولیس ذوب آهن مهاجم ذوب آهن هافبک تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود