Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اسماعیل شریفات مهاجم پیکان طی تماسی اعلام داشت که حساب بانکی‌اش در حین دیدار این تیم مقابل صنعت نفت مورد دستبرد سارقین قرار گرفته است.

 

اسماعیل شریفات با بیان این مطلب گفت: «متأسفانه بعد از پایان دیدار مقابل صنعت نفت وقتی تلفن همراه خودم را برداشتم دیدم در چند نوبت با رمز دوم من با مبالغ میلیونی خرید انجام‌ شده است و این خریدها تا آنجا انجام شد که در حال حاضر تنها ۵۰ هزار تومان از حساب من باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

او که سعی می‌کرد خود را خونسرد نشان دهد در ادامه افزود: «من وظیفه خود را دیدم که از این طریق اطلاع‌رسانی کنم تا مردم و همچنین سایر فوتبالیست‌ها با عوض کردن رمز دوم تا حدی از این اتفاق بسیار تلخ جلوگیری کنند. هرچند فکر نمی‌کنم با توجه به اینکه قدرت هکرها به امنیت بعضی از بانک‌ها می‌چربد، تعویض رمز دوم بازهم فایده‌ای داشته باشد اما درهرصورت من به همه توصیه می‌کنم این کار را انجام دهند. من متأسفم برای اینکه تعدادی از بانک‌ها هنوز نتوانسته‌اند امنیت لازم را برای مبالغی که امثال من در آنجا به امانت می‌گذاریم قائل شوند، در حالی که درجایی دیگر هستی باید شاهد خالی شدن هرلحظه حسابت باشی و صدایت هم به هیچ کجا نمی‌رسد. تنها به تو می‌گویند که به پلیس فتا شکایت کن»

 

شریفات که از ذکر نام این بانک هم خودداری کرد اظهار داشت:« اگر لازم باشد اسم این بانک را خواهم برد و جالب است وقتی برای شکایت تماس می‌گیرم، یک پروسه بسیار طولانی را پیش پای من گذارند و تأکید می‌کنند که حتماً باید در تمام طول این پروسه خودم هم حضورداشته باشم و این در حالی است که باوجود طی همه این دستورات ،هیچ تضمینی برای بازگشت پولت هم به شما نمی‌دهند. آخر من با این مشغله کاری و این حجم از سفرهای زیادی که در طی هرماه دارم چطور می‌توانم پیگیری شکایتم از بانک مربوطه به پلیس فتا داشته باشم.»

 

وی در پایان با ابراز ناراحتی بسیار زیاد تصریح کرد: «بازهم ازاینجا از مردم مظلوم ایران خواهش می‌کنم که نسبت به مبالغی که به بانک‌ها می‌سپارند وسواس بیشتری نشان دهند و حداقل رمز دوم خود را ماه‌به‌ماه تغییر دهند تا مثل من حسابتان در عرض نیم ساعت خالی نشود.»

 

به‌هرحال در تمام اخباری که درخصوص سرقت از بازیکنان خارجی به گوش رسیده، کمتر خبری از خالی شدن حساب از طریق کارت‌بانکی شنیده‌شده است، در شرایطی که اسماعیل شریفات اولین کسی نیست که شامل حال این نوع سرقت در ایران می‌شود. امیدواریم روزی برسد که با ارائه راهکارهای مناسب مثل استفاده از رمز یک‌بارمصرف دیگر شاهد چنین سرقت ساده‌ای از کسی نباشیم.

 

خبر ورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسماعیل شریفات پیکان تهران سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!