Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامزاده گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع)هفت ماهه امسال ۷۷ هزار و ۱۹۴ مورد کمک به ارزش ۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان به محرومین و نیازمندان استان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محمد اسماعیل امامزاده» در جلسه مشترک مسئولان استانی و مدیران کانون های خادمیاران رضوی شهرستان های استان مازندران به میزبانی فریدونکنار  اظهار کرد: مازندران با توجه به جمعیت استان رتبه اول تعداد ثبت نام خادمیاران رضوی را نسبت به برخی استان ها به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: جزء استان هایی هستیم که در تعداد خادمیاران رتبه اول استان مازندران را به خود اختصاص داده ایم.

وی بیان کرد: 16 هزار خادمیار تا پایان سال 97 ثبت نام کردند که تاکنون 9 هزار و 608 نفر تایید نهایی شده و فرآیند گزینش انجام و 6 هزار و 854 مصداق خدمتی را انتخاب کردند.

 

امامزاده ادامه داد: 14 هزار و 79 نوع خدمت ارائه می شود که 269 کانون محله ای در استان مازندران زیر نظر آستان قدس در مازندارن فعال هستند.

 

وی اضافه کرد: در محلات مختلف شهر و روستا کانونی مرکب از خادمیاران متاطق تشکیل و فعالیت و خدمات مختلف را ارائه می کنند که 25 کانون موضوعی داریم که متناسب با رشته تخصصی و تخصص مورد نظر خدمت ارائه می کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: در هفت ماه امسال در حوزه سبد کالا بیش از 19 هزار و 951 سبد کالا به خانوارهای نیازمندی که توسط کانون های محله ای شناخته شدند به ارزش 3 میلیارد و 707 میلیون تومان اهدا شد.

 

امامزاده افزود: به بیش از 3 هزار نفر وجوه نقدی تقدیم شد و 595 میلیون و 630 هزار تومان به محرومین کمک مالی شد.

 

وی اضافه کرد: به 279 زوج جهیزیه با 720 میلیون تومان توسط  نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در سال جاری هدیه شد.

به گفته مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران، در حوزه سلامت هم یک هزار و 427 بیمار کمک 509 میلیون تومانی دریافت کردند.

 

امامزاده تصریح کرد: در راستای بهسازی و نوسازی منازل محرومین هم 209 مورد بازسازی و بهسازی به مبلغ 867 میلیون تومان هزینه شد.

 

وی اظهار کرد: توزیع غذای گرم، پوشاک و پتو به 49 هزار و 861 مورد مبلغ 2 میلیارد و 596 میلیون و 800 هزار تومان کمک شد و به بیش از دو هزار و 461 دانش آموز لوازم التحریر اهداء شد.

 

امامزاده یادآور شد: در مجموع در هفت ماهه امسال، 77 هزار و 194 مورد کمک به ارزش 9 میلیارد و 387 میلیون و 306 هزار تومان توسط خادمیاران به محرومین استان کمک شد.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: زیارت اولی از دیگر برنامه ها بود که امسال هزار و ۴۰۰ نفر به همت دفاتر آستان قدس شهرستان ها به مشهد مقدس مشرف شدند. هزینه اعزام این زائران 121 میلیون و 680 هزار تومان بود.

وی با اشاره به جمع آوری نذورات تصریح کرد: 154 میلیون و 286 هزار تومان نذورات جمع آوری و در استان صرف امور محرومان منطقه شد.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: با همت خادمیاران 8 واحد مسکونی سیل زده هم تقبل شد و در دهه فجر امسال به پایان رسیده و در اختیار  سیل زدگان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات خبرگزاری شبستان مسجد استان بوشهر نماز جمعه شبستان یزد خادمان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره