Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:07:48 GMT

جدیدترین تصمیم کالدرون برای عالیشاه و نعمتی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۹۷۸۲

گابریل کالدرون دستور داد تا سیامک نعمتی و امید عالیشاه همچنان دور از تیم اصلی و ذخیره، زیر نظر بدنساز تیم تمرین خود را ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی و امید عالیشاه در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به اصفهان، با یکدیگر درگیری کوچکی پیدا کردند و کالدرون برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و تنش، تصمیم گرفت تا این دو بازیکن اغلب خوش اخلاق تیمش را حداقل برای یک بازی کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تصمیم در حالی گرفته شد که پرسپولیس در بازی با ذوب آهن نیاز مبرمی به این دو بازیکن داشت اما سرمربی آرژانتینی به تصمیم خود اصرار ورزید و در نهایت هم قرمزها ذوب آهن را سه صفر شکست دادند تا این تصمیم با حمایت هواداران نیز مواجه شود؛ دقیقا همان ماجرایی که در رابطه با درگیری علیپور - رضاییان پیش از بازی با الوحده برای برانکو هم پیش آمد.

 

نکته جالب این است که باوجود گذشت دو روز از این اتفاق، هنوز گابریل کالدرون این دو بازیکن را نبخشیده و امروز هم دستور داد تا نعمتی و عالیشاه با بدنساز تیم اختصاصی تمرین کنند. آن هم در شرایطی که بازیکنان ذخیره در یک بازی دوستانه به میدان رفتند. البته بعید است یکی از این دو به سرنوشت رامین رضاییان دچار شود و احتمالا هر دو بازیکن بی حاشیه پرسپولیس، به زودی به تمرین بازخواهند گشت.

 

امید عالیشاه پرسپولیس تهران سیامک نعمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس تهران سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت پرسپولیس برای ایرالکو

به گزارش ورزش سه  پرسپولیس که با انجام ریکاوری و یک بازی تدارکاتی پس از دیدار مقابل صنعت نفت دو روز تمرین نداشت و بازیکننان به خاطر فاصله تا بازی بعد فرصت مناسبی داشتند تا دو روز استراحت کنند از امروز برای بازی جام حذفی در اراک استارت زدند.
تمرین امروز سرخ ها  از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این جلسه تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی مقابل صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.
پرسپولیس عصر جمعه در اراک به مصاف آلومینیوم خئواهد رفت و غیر از تمرین سبک روز پنجشنبه فردا  طی سه روز آینده می تواند تمرینات تاکتیکی خود را پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!