Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز جمعه روابط عمومی معاونت امورمجلس ریاست جمهوری، در متن پیام حسینعلی امیری آمده است: خبر حادثه ی ناگوار و تاثر انگیز جان باختن ۱۱ نفر، هموطن هم زبان کرد و مجروح شدن تعدادی دیگر که در پی انفجار گاز در یک مراسم عروسی در شهرستان سقز استان کردستان اتفاق افتاد، موجب اندوه قلبی فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: این مصیبت و غم سوزناک را با قلبی لبریز از اندوه، به بازماندگان و بستگان محترم و نیز عموم مردم شریف شهرستان سقز تسلیت عرض می کنم و از خداوند سبحان جل و علا برای درگذشتگان، علو درجات و غفران واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها آتش سوزی کردستان حسین علی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی کردستان حسین علی امیری آتش سوزی کردستان حسین علی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت