Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روزجمعه در بازدید از ستاد انتخابات چابهار اظهار داشت: روند نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات در سراسر حوزه‌های انتخابیه استان مطلوب است و امیدواریم قشرهای مختلف با سلایق و شایستگی ورود کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه ستاد انتخابات چابهار خاطرنشان کرد: تلاش فرمانداران در طول چند ماه مانده به روز انتخابات بیشتر شده که جا دارد از همه دست اندرکاران قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شرایط و امکانات در سراسر استان از ماه‌ها قبل فراهم شده و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات اسفند سالجاری وجود ندارد.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز گفت: روند نام نویسی در حوزه انتخابیه چابهار در طول روزهای گذشته خوب بوده و حدود ۳۰ نفر تاکنون نام نویسی کرده‌اند.

رحمدل بامری افزود: فرایند بررسی صلاحیت این افراد توسط هیات‌های نظارت بر انتخابات پس از پایان نام نویسی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده و شعب اخذ رای در روز جمعه دوم اسفند سال جاری آماده پذیرش رای دهندگان خواهند بود.

به گزارش ایرنا داوطلبان برای نام نویسی در انتخابات باید اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس­‌دار و یک نسخه تصویر همه صفحات، یک قطعه عکس جدید، اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر(حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست، مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولان خدمت نظام وظیفه عمومی را به وزارت کشور و یا فرمانداری­‌های مراکز حوزه‌­های انتخابیه ارائه دهند. 

نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت.

داشتن مدرک کارشناسی ارشد و حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال سن از جمله شرایط ثبت‌نام بوده و پس از طی مراحل ثبت نام از همان روز کار بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه آغاز و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت و از ۱۷ تا ۲۶ آذر نیز صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی بررسی می‌شود.

هر دوره نمایندگی (دوره کامل) جهت اعمال تبصره (۳) ماده (۲۸) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی محاسبه می‌شود.

برچسب‌ها چابهار ثبت نام ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چابهار ثبت نام ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار سیستان و بلوچستان چابهار ثبت نام ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: اینکه ما الگوهایی را برای تجمعات سالم و شادی آفرین طراحی کنیم یکی از اقدامات و برنامه‌های مهم جریان مؤمن و انقلابی است.

وی برنامه‌هایی مانند محفل قرآن خوانی امام حسنی‌ها، محل فرآن خوانی چهارباغ، مهمانی کیلومتری غدیر و … را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مراسم محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی باعث شد مردم در کنار رسیدگی به امور معنوی، سرگرمی سالم هم داشته باشند، اضافه کرد: این برنامه در مقایسه با برنامه‌هایی که ناسالم است و می‌تواند آینده نسل جوان ما را به خطر بیندازد، اقدام بسیار مهمی بود.

وی گفت: یکی از محاسن جشن بزرگ ورزشگاه آزادی در کنار جشن ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع) همدردی با مردم فلسطین و غزه بود و نشان داد که همواره مظلومیت مردم غزه و حمایت از این مردم برای همه شهروندان ایران به غنوان یک دغدغه است.

کد خبر 6064404

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • بانوان استان سمنان در اهدای خون بیش از۶ درصد مشارکت دارند
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار