Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:15:03 GMT

ضرب الاجل میلان برای ایبراهیموویچ

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۹۸۹۱

ضرب الاجل میلان برای ایبراهیموویچ

باشگاه میلان برای مهاجم سوئدی ضرب الاجلی را تعیین کرد تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد که مسئولان باشگاه میلان برای مینو رایولا، مدیر برنامه زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی ضرب الاجلی تعیین کردند.

روسونری از هفته گذشته به صورت رسمی برای جذب ایبرا وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان برای انتقال این ستاره 38 ساله پیشنهادی 18 ماهه با دستمزد سالیانه 6 میلیون یورو داده است.

اما مهاجم سابق بارسلونا برای برگشتن به میلان دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو درخواست کرده است. به همین خاطر مسئولان باشگاه ایتالیایی از مدیر برنامه او خواستند تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنها را بدهد و آنها حاضر به پرداخت دستمزد بیشتر نیستند.

ایبرا علاوه بر روسونری از سوی بولونیا و ناپولی را پیشنهاد دارد. در صورت منتقی شدن انتقال زلاتان به میلان آنچلوتی وارد عمل خواهد شد تا این مهاجم را به ناپل بیاورد.

ایبرا بعد از 2 سال برای لس آنجلس گلکسی آمریکا قراردادش تمام شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند بر تیمی برود. مهاجم سوئدی پیش از این در فصل 2011-2012 برای روسونری بازی کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا زلاتان ایبراهیموویچ ایتالیا میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)