Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@12:06:21 GMT

ساخت یک سریال یزرگ تاریخی کلید خورد/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۱۱۱

با بهبودی نسبی جمال شورجه، کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)»، این پروژه تلویزیونی با حضور برخی از عوامل در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، به طور رسمی وارد مرحله پیش تولید شد.

اخبار فرهنگ و هنر - جمال شورجه در این مراسم اظهار داشت: «امیدوارم این پروژه به سلامتی شروع و به احسن وجه تمام شود و بتواند به طور گسترده‌ای به جهان اسلام و دنیا عرضه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سریال « حضرت موسی (ع) » باعث وحدت بین ادیان الهی شود.»

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمال شورجه حضرت موسی ع جمال شورجه جهان اسلام سریال تاریخی سریال حضرت موسی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)

 آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

 ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه (س) سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن تکمیل و نهایی شده و با توجه به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کار‌های مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجراست و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

 برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

 همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود، در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟