Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:07:04 GMT

آزمون به دنبال گل و پاس گل مقابل دینامو مسکو

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۱۹۶

ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ سعی دارد مثل تقابل‌های اخیرش برابر دینامو مسکو، امشب هم نمایش خوبی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون را در اختیار دارد، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل تیم رده ششمی دینامو مسکو قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون که در هفت مسابقه اخیر داخلی و اروپایی حضور ثابت در ترکیب زنیت سن‌پترزبورگ داشته و در این فصل ۶ گل به ثمر رسانده، امشب نیز یکی از نفرات اصلی تیمش در دیدار با دینامو مسکو است.

 

آزمون در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر روسیه یکی از گل‌های زنیت در جریان برتری مقابل دینامو مسکو را به ثمر رساند و در نیم‌فصل اول امسال نیز یک پاس گل در تقابل با این تیم داد که امشب نیز امیدوار به تکرار این روند درخشان است.

 

 

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با ۱۳ پیروزی، سه تساوی و تنها دو شکست، با ۴۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

 

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر

فولاد خوزستان تحت هدایت عبدالله ویسی می خواهد به جایگاه خوبی در لیگ برتر برسد

طرفداری | تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را سپری نکرده، با هدایت عبدالله ویسی، سرمربی جدید خود، به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است.

ویسی که سابقه نجات صنعت نفت از سقوط در فصل گذشته را دارد، امیدوار است با برنامه‌ریزی مشابهی، فولاد را نیز از این مخمصه نجات دهد.

شاگردان ویسی پس از یک هفته تعطیلی، از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

آنها در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرند که با اختلاف یک امتیاز، یک رده پایین‌تر از آنها در جدول جای گرفته است. برنامه‌ریزی ویسی برای فولاد شامل برگزاری 3 بازی تدارکاتی همسو با تمرینات بوده که تاکنون در یک بازی مقابل فولاد نوین با نتیجه 2 بر 1 شکست خورده‌اند.

2 بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. با توجه به شرایط مالی و زیرساختی متفاوت فولاد خوزستان نسبت به صنعت نفت، باید دید آیا ویسی در این تیم نیز موفق خواهد بود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • ایران امشب به رتبه نوزدهم دنیا می‌رسد