Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو قمری عصر جمعه در اختتامیه رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان قهرمانی کشور در تالار پردیس شهر سمنان، اظهار داشت: عناوین متعددی در سال‌های گذشته توسط ورزشکاران این رشته ورزشی کسب شد اما اکنون نیاز است، در دوچرخه‌سواری پوست اندازی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی مستعدان دوچرخه سواری یکی از سیاست های این فدراسیون ورزشی است، بیان کرد: شناسایی استعدادهای جوان در دوچرخه‌سواری و پرورش آن ها برای جایگزینی قهرمانان گذشته لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: رکاب‌زنان نوجوان و جوان بهتر است به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی و تسهیل در دستیابی به اهداف بر روی یک ماده در دوچرخه سواری تمرکز کرده و به تمرینات بپردازند.

قمری تاکید کرد: ورزشکاران در دوچرخه سواری از ابتدا باید رشته‌های مربوط به این رشته ورزشی را به منظور بهبود عملکرد به صورت حرفه‌ای انتخاب کنند و مشغول به فعالیت شوند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به امضا تفاهم نامه این فدراسیون با وزارت آموزش و پرورش به منظور ایجاد همکاری‌های متقابل در سال‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری آموزش و پرورش به منظور دست‌یابی به اهداف این تفاهم نامه لازم است.

لرستان با کسب ۶۴۱ امتیاز در مجموع تیمی قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم‌های اصفهان و کرمان با کسب ۶۳۱ و ۶۱۰ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز طی در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذر ۹۸ در بوستان تفریحی سوکان شهر سمنان برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اصفهان پوست تیم ملی دوچرخه سواری وزارت آموزش و پرورش زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این مسابقات با حضور کاراته کا‌های مدعی سراسر کشور به میزبانی همدان و در سالن دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

در پایان و در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان بخش کومیته «کیوان بابان» عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته