Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:35:50 GMT

دستگیری قاتل پدرکش در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۲۳۰

دستگیری قاتل پدرکش در کوتاه‌ترین زمان ممکن

«عباس قاسمی» عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد متواری شده بود که با دستور قضایی و هماهنگی لازم، توسط پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر و بازداشت شد.

وی اظهار داشت: پرونده این قتل توسط مراجع مسئول در دست بررسی است  و دادستانی اقدامات لازم قانونی را در این خصوص انجام خواهد داد.

بر اساس گزارش پلیس ، در یک درگیری خانوادگی که  روز جاری در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک روی داد، فرزند پسر خانواده که بنابر اظهارات بستگانش دارای سابقه اعتیاد به ماده مخدر شیشه است، دست به قتل پدر و مجروح کردن برادر خود زد

فرد مجروح بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده  شد و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری قاتل که بلافاصله از محل گریخته بود نیز آغاز شد و پس از مدت کوتاهی به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی قتل نفس بر سه نوع عمد، شبه‌عمد و خطا تقسیم شده است و در ماده ماده ۲۰۶  قتل عمد موردی است که قاتل با انجام کاری قصد کشتن شخص معین یا فرد یا افرادی غیرمعین از یک جمع را دارد خواه آن کار نوعاً کشنده باشد خواه نباشد ولی در عمل سبب قتل شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان استان مرکزی اعتیاد پلیس آگاهی خانواده قانون زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: زنی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از اردیبل، به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری 16 سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه  پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!