Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم از ثبت نام 11 داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و 20 نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد.

مرتضی حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه در نخستین روز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری 11 داوطلب ثبت نام کردند، اظهار کرد: جوان ترین ثبت نام کننده 25 سال و مسن ترین فرد 66 سال سن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 20 نفر با حضور در فرمانداری قم ثبت نام خود را تکمیل کردند.

فرماندار قم با اشاره به اینکه 18 مرد و دو زن ثبت نام خود را انجام دادند ، گفت: جوان ترین داوطلب 30 سال و مسن ترین 63 سال سن دارند که چهار نفر از آنها حوزوی بوده و 16 نفر از سایر اقشار جامعه هستند.

حیدری به تحصیلات ثبت نام کنندگان اشاره کرد و گفت: 15 نفر مدرک فوق لیسانس، یک نفر مدرک دکتری و چهار نفر مدرک حوزوی داشتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ثبت نام تاکنون 94 نفر در حوزه انتخابیه قم برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: فردا آخرین روز ثبت نام از داوطلبان است و این فرصت تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/78009*40

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان انتخابات قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  منتخب مردم مهاباد گفت: ماموریت های هلال احمر با فطرت پاک انسانی همخوانی دارد و به همین خاطر گرایش و تمایل عموم مردم برای همکاری با هلال احمر قابل توجه است.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزشهای عمومی و جذب نیروهای داوطلب توسط جمعیت هلال احمر گفت:من افتخار دارم بیش از ۱۰ سال است که داوطلب جمعیت هلال احمر هستم.

 مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز دراین دیدار گفت : خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمر در بخش های مختلف از جمله جوانان، داوطلبان، امداد و نجات، درمان و توانبخشی و غیره، با همراهی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی توانمند تر می شود.

 حمید محبوبی افزود: شعبه هلال احمر مهاباد به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب هلال احمر آذربایجان غربی در ارائه خدمت به مردم شریف این شهرستان می تواند زبان زد باشد

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان