Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@03:53:22 GMT

مقایسه آمار زوج‌های دفاعی کالدرون +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۲۸۲

مقایسه آمار زوج‌های دفاعی کالدرون +عکس

پرسپولیس با زوج سیدجلال و شجاع، دوباره کلین شیت کرد و کالدرون از حالا، کار سخت‌تری برای انتخاب مدافعان تیمش دارد.

به گزارش مشرق، ابتدای فصل که پرسپولیس با داشتن زوج حسینی و خلیل‌زاده، سراغ خرید یک مدافع جدید رفت و کنعانی‌زادگان به این تیم اضافه شد، می‌شد حدس زد رقابت سختی برای حضور در خط دفاعی تیم به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کاپیتان پرسپولیس است، شجاع در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌های تیم بوده و کنعانی‌زادگان هم، نماینده پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی محسوب می‌شود. کالدرون تا امروز، به صورت چرخشی از آن‌ها در خط دفاعی تیمش استفاده کرده و همگی، فرصت بازی داشته‌اند. سهم کنعانی‌زادگان در این بین، بیشتر از بقیه است و شجاع، علاوه بر مدافع میانی تجربه بازی در سمت راست دفاع را هم دارد. حالا پس از گذشت 12 بازی، می‌توان بررسی کرد پرسپولیس با کدام زوج کمتر گل می‌خورد؟

پرسپولیس فصل را با زوج سیدجلال و شجاع آغاز کرد. سپس کنعانی‌زادگان جای سیدجلال را گرفت و مقطعی هم انصاری به جای خلیل‌زاده به میدان رفت. سپس کالدرون زوج کنعانی‌زادگان و سیدجلال را امتحان کرد و اخیرا، به زوج سیدجلال و شجاع برگشته است. نکته جالب اینجاست همچنان بین همه زوج‌های دفاعی پرسپولیس، این تیم با زوج سیدجلال و شجاع بهتر نتیجه می‌گیرد. آن‌ها در سه بازی که کنار هم به میدان رفتند، فقط یک گل از تراکتورسازی خوردند. دروازه پرسپولیس با زوج کنعانی‌زادگان و شجاع در سه مسابقه، فقط یک بار باز شد. با این تفاوت که آن‌ها از سپاهان دو گل دریافت کردند.

زوج کنعانی‌زادگان با سیدجلال و انصاری آماری مشابهی دارند. کنعانی‌زادگان و انصاری دروازه پرسپولیس را مقابل شاهین و ماشین‌سازی بسته نگه داشتند اما مقابل پدیده و پیکان گل خوردند تا آمار 2 گل خورده در 4 بازی را داشته باشند. کنعانی‌زادگان و سیدجلال هم در دو بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان، آمار یک گل خورده را به جا گذاشتند.

نکته مهم اینجاست بجز زوج کنعانی‌زادگان و شجاع که آمارشان بخاطر بازی با سپاهان خراب شد، پرسپولیس با همه زوج‌هایش توانسته آمار گل‌های خورده‌اش را به نیم گل یا کمتر در هر بازی برساند. موضوعی که نشان می‌دهد کیفیت بالای مدافعین تیم، باعث شده در سیستم چرخشی کالدرون هم بتوانند کیفیت بالایی از خود نشان بدهند. صدرنشینی اما طبق معمول، متعلق به زوج مطمئن سال‌های اخیر است.

آمار دفاعی پرسپولیس با زوج‌های مختلف در لیگ نوزدهم

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سید جلال حسینی محمد حسین کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده خط دفاعی پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس