Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل گرامی مقدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: از مدت ها قبل که بحث کیفیت مشارکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حزب اعتماد ملی مطرح بود که دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی، جلسات متعددی ترتیب داد و در نهایت با تنظیم و ارائه منشور انتخاباتی تصمیم خود مبنی شرکت در انتخابات اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشتم آذر ماه ۹۸ در جلسه شورای مرکزی پیام دبیرکل حزب اعتماد ملی خطاب به اعضا مبنی بر لزوم و ضرورت حضور در انتخابات و حفظ نهاد انتخابات قرائت شد و پس از آن شورای مرکزی حزب تصمیم به شرکت در انتخابات گرفت و از اعضای حزب در سراسر کشور خواست با تمام ظرفیت در این کارزار ملی و دموکراتیک ثبت نام کرده و شرکت کنند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: امروز- جمعه- کمیته تعامل حزب اعتماد ملی تشکیل و مقرر شد، الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی، محمدعلی افشانی، محمد صادق جوادی حصار، رئوف قادری و رحیم ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی این حزب  در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کنند.

گرامی مقدم یادآور شد: در کمیته تعامل حزب مصوب شد دیگر اعضای حزب در سراسر کشور که شرایط لازم برای ثبت نام و نمایندگی را دارند در فرصت باقی مانده در مراکز ثبت نام و فرمانداری های حوزه های انتخابیه خود، حضور یافته و اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که در کشور نیاز به وحدت، همدلی و تقویت جنبه جمهوریت نظام بیش از همیشه احساس می شود، انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی در پیش داشته باشیم. انتظار داریم حال که همه اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا کرده و نهادهای نظارتی با رویکرد و نگاه ملی صلاحیت ها را مورد بررسی قرار دهند و قانون و مراجع چهارگانه مصرح در قانون را ملاک نظر قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اگر نهادهای نظارتی رویکرد سیاسی را نسبت به اصلاح طلبان کنار بگذارند، انتخابات قابل قبول و رقابتی پیش رو خواهیم داشت و باعث مشارکت بهتر و بیشتری از طرف مردم خواهیم بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی الیاس حضرتی انتخابات مجلس شورای اسلامی حزب اعتماد ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی الیاس حضرتی انتخابات مجلس شورای اسلامی حزب اعتماد ملی مجلس شورای اسلامی الیاس حضرتی انتخابات مجلس شورای اسلامی حزب اعتماد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی