Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ستاد انتخابات با بیان اینکه تا پایان روز ششم ٩ هزار ٨٠٦ داوطلب انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بنای تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس را نداریم و علاقه‌مندان تا ساعت ١٨عصر فردا ثبت نام خود را نهایی کنند. تاریخ انتشار: 19:33 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۴۱۲ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید اسماعیل موسوی در پایان ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، گفت: تاکنون ٩ هزار ٨٠٦ نفر ثبت نام کرده اند که هزار و  ٥٣ نفر خانم و ٨ هزار و ٧٥٣ نفر داوطلب آقا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: میزان ثبت نام بانوان در انتخابات مجلس این دوره ١١درصد و آقایان ٨٩درصداست.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: از میان ثبت نام کنندگان ٢٧درصد ایثارگر، ٢درصد روحانی، ٢٣درصد سابقه داوطلبی  و ٤ درصد سابقه نمایندگی در مجلس داشته اند.

موسوی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس به تفکیک استان‌ها نیز توضیح داد: در استان‌های تهران ٢هزار ٤١٠نفر، اصفهان ٧٥٢ نفر، خراسان رضوی ٦٤٧ نفر،خوزستان٥٧٤ نفر، فارس ٥٣٢ نفر و در آذربایجان شرقی ٤٦٠نفر ثبت نام کرده اند.   بیشر بخوانید: ثبت‌نام ۹ داوطلب انتخابات خبرگان از حوزه تهران تا عصر امروز
وی افزود: در اولین روز از ثبت نام نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نیز ٢٢نفر ثبت نام کردند که از تهران ١٠ نفر و فارس ١ نفر و در قم ١١ نفر به ستاد‌های انتخاباتی مراجعه و ثبت نام شان نهایی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: بنای تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس را نداریم و علاقه‌مندان تاساعت ١٨عصر فردا ثبت نام خود را نهایی کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود

دریافت 67 MB کد خبر 6081252

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان