Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@01:30:52 GMT

جدول/ قیمت خرید مسکن در منطقه تجریش چند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۳۰۰

صراط:

لیست آپارتمان های مسکونی فروشی در منطقه تجریش  تهران به شرح زیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله تجریش، کوچه حدادی 64 نوساز 1,660,000,000 محله تجریش، میدان قدس  70 13 1,680,000,000 محله تجریش، کوی پروین 106 4 2,650,000,000 محله تجریش، خیابان سلیمان زاده 108 نوساز 3,000,000,000 محله تجریش، خیابان در بند 90 نوساز 3,150,000,000 محله تجریش، خیابان طباطباعی پور 122 2 3,782,000,000 محله تجریش، خیابان فروغی  145 12 4,495,000,000.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت خرید مسکن منطقه تجریش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

اگر حداکثر سرمایه‌ای که دارید پنج میلیارد تومان است، می‌توانید در برخی از مناطق تهران صاحب‌خانه شوید. به طوری که بودجه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک واحد ۶۵متری ۲ خواب را در قصرالدشت بخرید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین، با بودجه‌ای بیشتر از این می‌توانید در محله جیحون نیز صاحب‌خانه شوید. یک واحد آپارتمان ۷۱ متری در این محله با دو اتاق خواب، در حالی که ۲۰ سال از ساخت آن می‌گذرد چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحد دیگری با زیربنای ۵۰ متر در محله آذربایجان به قیمت چهار میلیارد تومان معامله می‌شود. این واحد ۲۳ سال سن دارد.

با سرمایه پنج میلیارد تومان می‌توانید در خیابان زنجان تهران یک خانه ۶۴ متری دو خوابه که ۷ سال سن دارد خریداری کنید.

منیریه نیز یکی دیگر از محله‌های خوب تهران است که برای سکونت می‌توانید انتخاب کنید. قیمت یک واحد ۵۷ متری در این محله با یک اتاق خواب، در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

با بودجه‌ای کمتر از ۵ میلیارد تومان می‌توانید در محله چیتگر تهران صاحب یک واحد آپارتمان ۹۰ متری شوید. سال ساخت این واحد سال ۱۴۰۰ است.

یک آپارتمان نوساز در محله افسریه در شرق تهران با زیربنای ۷۰ متر و دو اتاق خواب، چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • راز شگفت انگیز محبوبیت مهوش هنرمند در محله مولوی / لات ها شجاع اما ساده / روایتی تلخ، اما طنزآمیز از زندگی و رنج‌های مردم جنوب شهر تهران