Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از نقاط حاشیه شهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حاشیه‌نشینی چابهار باید سالها پیش مهار و ساماندهی می‌شد تا با این بحران فعلی و انبوه جمعیت بدون امکانات اولیه رو به رو نمی‌شدیم.

وی افزود: باوجود مشکلات مالی دولت، ایجاد و ساخت واحدهای مسکونی در تمام نقاط حاشیه شهر بویژه مناطقی نظیر مراد آباد، کمب و نوار شرقی و غربی در نظر گرفته شده و بزودی شاهد توسعه همه جانبه و بهره مندی مردم از تمام امکانات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی گفت: ستادهای معین بنیاد مسکن چهار استان مستقر در چابهار در مناطق حاشیهنشینی تمام زیربناها، خیابان کشی، تخریب ها و مشخص کردن حریم های مسکونی و اداری و تشکیل پرونده ها را انجام داده اند و پیشرفت کارها خوب است.

وی ادامه داد: مردم با بنیاد مسکن همکاری کنند تا بتوانیم این منطقه را بطور کامل ساماندهی و درد و رنج مردم را پس از سالها انتظار با همت دولت کمتر کنیم.

اسلامی بر تسریع در ساماندهی، تخصیص تمام امکانات نظیر برق، آب، بهداشت، آموزش و سایر نیازمندی ها در مناطق حاشیه شهر چابهار تاکید کرد.

۷۰ هزار نفر در نقاط حاشیه شهر و بدون امکانات زندگی می کنند

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۷۰ هزار نفر در بیش از ۱۰ نقطه حاشیه شهر بدون امکانات اولیه نظیر برق، آب، بهداشت، مدرسه و راه زندگی می کنند.

رحمدل بامری افزود: در طول ۲ سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته و ساماندهی بیش از ۱۲ هزار خانوار در دستور کار است و بزودی شاهد ساماندهی اصولی آنان خواهیم بود.

وی گفت: همت دولت در ساماندهی حاشیه شهر چابهار ستودنی است و جا دارد از تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی شود.

به گزارش ایرنا وزیر راه و شهرسازی به منظور آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار، ساخت شهر جدید تیس و بازدید از زیرساخت های حمل و نقل ریلی، هوایی، جاده‌ای و بندری سفری سه روزه به استان سیستان و بلوچستان (زاهدان و چابهار) داشت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی حاشیه نشینی راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی حاشیه نشینی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی حاشیه نشینی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، شهرستان چابهار در فصل نوروز، علاوه بر اینکه مقصد مسافران نوروزی شده است، با برپایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهر، آینهٔ تمام نمایِ فرهنگ اصیل و آدب و رسومِ مردم سیستان و بلوچستان برای مسافران نوروزی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار در گفت: امسال فصل نوروز در چابهار برای مسافران نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است چرا که نوروز امسال بخاطر همزمانی با ماه مبارک رمضان، مسافران بعد از افطار و در شب‌های بهاری چابهار با اجرای برنامه‌های محلی و شاد، هم با آیین‌های رمضانی مردم سیستان و بلوچستان آشنا میشوند و هم با فرهنگ و آدب رسوم مردم این استان آشنا خواهند شد.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای ایجاد شور و نشاط و خلق لحظات بیادماندنی برای گردشگران، با برپایی جشنواره بهار در بهار ۱۷ تیم هنری از استان سیستان و‌بلوچستان را در نقاط مختلف شهر چابهار مستقر کرده است تا ضمن ارائه خدمات فرهنگی و‌معرفی جاذبه‌های گردشگری چابهار به مسافران نوروزی، آداب و رسوم مردم استان را هم در قالب هنر به نمایش بگذارند.
ریگی تصریح کرد: تا ظهر دیروز حدود ۱۳۵ هزار نفر مسافر وارد شهر چابهار شده اند که این آمار نشان میدهد چابهار همچنان مقصد مسافران و گردشگران نوروزی است.
محمد دین دشتی دبیر جشنواره بهار در بهارِ چابهار افزود: برای معرفی بیشتر و بهترِ آئین‌های سنتی مردمان استان سیستان و بلوچستان، جشنواره بهار در بهار را در سه بخش؛ موسیقی میدانی، تئاتر میدانی وجشنواره بهارگاهی طراحی کردیم که در جشنواره بهارگاهی هنرمندان ملی هم دعوت شده اند.
دشتی بیان کرد: از هفتم تا هشتم اسفند بخش اصلی جشنواره در شهرچابهار توسط هنرمندان به اجرا در خواهد آمد و گردشگران میتواند از نزدیک به تماشایِ اجرای برنامه‌هایی بنشیند که بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • بذرپاش: رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده های کشور
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار