Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن عاشوری جمعه شب پس از باخت تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهارداشت: تیم استقلال خوزستان از لحاظ فنی برتر از ما بود و بازیکنانمان در تمام نقاط زمین هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

وی با بیان اینکه خط دفاع ما بسیار ضعیف ظاهر شد، گفت: متاسفانه هر توپی که روی دروازه ما آمد منجر به گل شد؛ ما از نظر فنی واقعا بد بودیم و روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم البته جا دارد به حریف بابت بازی زیبایی که انجام داد، تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه افزود: دریافت چهار گل در یک بازی نشان می‌دهد به لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتیم؛ تاکنون از هیچ حریفی چهار گل نخورده بودیم.

وی خطاب به داوران جوان لیگ گفت: اینکه هر انسانی اشتباه می‌کند شکی در آن نیست و یک امر طبیعی است اما یک سری قوانین مثل دادن کارت زرد و قرمز به اعضای کادر فنی از سوی فیفا اعلام شده که منجر به زیباتر شدن فوتبال می‌شود که متاسفانه داوران ما این قانون را خیلی جدی نمی‌گیرند.

عاشوری با بیان اینکه مربیان جوان ما در لیگ تصور می‌کنند با فریاد زدن بسیار می‌توانند بازی را کنترل کنند، افزود: این دومین بار است که مربی حریف بعد از پایان بازی بدلیل داد و بیداد کردن بسیار از من عذرخواهی می‌کند؛ همه ما باید کمک کنیم شرایط فوتبال کشور درست شود و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این رشته باشیم.

وی درخصوص بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود، هر ۲ تیم موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند، حریف به خوبی ما را آنالیز کرده بود به همین جهت تمام راه‌های گلزنی ما بسته بود.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: بازیکنان تیمم برای اینکه بتوانند از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند به آرامش بیشتری نیاز دارند؛ تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده از هماهنگی بهتری برخوردار باشیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم همچنین در ادامه سعی می‌کنیم قبل از نیم فصل شرایط بهتری در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه با برتری چهار بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی