Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان فارس به شهرستان‌های غربی فارس، آخرین وضعیت خدمات رسانی در حوزه‌های قضایی فراشبند، جره و بالاده و کازرون مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از حوزه‌های قضایی غرب فارس گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در دوران تحول قضایی، نظارت مستمر بر عملکرد قضات و کارکنان در کلیه حوزه‌های قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: این برنامه به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار قرار دارد و این اقدام زمینه سلامت مجموعه را بیش از پیش فراهم می‌کند.

او با تأکید بر خوش رفتاری با مراجعان گفت: مراجعان به دستگاه قضایی بدون تردید دارای تألمات بسیاری هستند، بنابراین نحوه برخورد همکاران قضایی و اداری با ارباب رجوع می‌تواند علاوه بر ایجاد آرامش، زمینه را برای رسیدگی به تظلم خواهی و مطالبات قانونی مراجعان در فضایی آرام و به دور از تنش فراهم کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی، حفظ امنیت جامعه، بهبود در خدمت رسانی قضایی، تکریم ارباب رجوع، مبارزه قاطع با فساد، مقابله با زمین خواری و حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی در همه حوزه‌های قضایی است.

رئیس کل دادگستری فارس با حضور در حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق (ع) کازرون که در آشوب‌های اخیر مورد هجوم برخی اشرار قرار گرفته بود، از نزدیک آسیب‌های وارده به این حوزه علمیه را مورد بررسی قرار داد و بر برخورد قاطع با عوامل آشوب تأکید کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی