Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی سپاه کاشان از برگزاری ۴۰ کارگاه پیشگیری از طلاق توسط سپاه این شهرستان خبر داد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سروان حسین آرامش شامگاه جمعه در حاشیه دوره‌های آموزشی ویژه مجردان کاشانی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری اهداف این دوره اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای زمینه‌سازی ازدواج جوانان تاکید بسیار زیادی دارند و بر همین اساس این دوره برای آگاه‌سازی و آموزش پسران و دختران کاشانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سعی شده است تا در این دوره از بهترین اساتید حوزه و دانشگاه استفاده شود، افزود: این دوره تحت عنوان "مطلع عشق" برگزار شد چراکه احساس می‌شود به برگزاری این دوره‌ها کمتر توجه شده است و علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها ویژه مجردان دوره‌های پیشگیری از طلاق نیز برای بسیجیان متاهل برگزار شده است.

قم| اجرت‌المثل تنها برای دوران اختلاف و طلاق زوجین نیستاستاندار اردبیل: فقط 25 درصد طلاق‌ها در استان مربوط به مشکلات مالی استماهیانه 2400 درخواست طلاق در شیراز ثبت می‌شود

معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه تاکنون 40 برنامه و کارگاه با موضوع پیشگیری از طلاق برگزار شده است، ابراز داشت: در این برنامه‌ها با هدف پیشگیری از طلاق بین خانواده‌ها برای تحکیم بنیان خانواده برگزار شده است.

وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در برگزاری این دوره‌ها گفت: همکاری با سمن‌ها و استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی، نهادهای اجتماعی و غیره از جمله اقداماتی است که برای برگزاری این دوره ها استفاده شده است.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی