Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات استان همدان گزارشی از ششمین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان ارائه کرد.

به کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان، مصطفی آزادبخت شمار ثبت نام کنندگان در ششمین روز در استان همدان را ۵۴ نفر کرد و گفت: از این تعداد، تعداد زنان چهار نفر و تعداد مردان ۵۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۱۶ نفر، ملایر  ۹ نفر، نهاوند پنج نفر، تویسرکان سه نفر، بهار و کبودراهنگ هشت نفر، اسدآباد شش نفر و رزن و درگزین هفت نفر ثبت نام کردند.

به گفته آزادبخت، مدرک تحصیلی سه نفر کارشناسی، ۴۳ نفر کارشناسی ارشد، هفت نفر دکتری و یک نفر حوزوی است.

وی بیان کرد: شغل ۲۹ نفر از ثبت نام کنندگان کارمند، هفت نفر استاد، سه نفر فرهنگی، چهار نفر آزاد و دو نفر پزشک است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در پایان اظهار کرد: شش نفر از ثبت نام کنندگان بازنشسته، یک نفر بیکار و دو نفر در سایر مشاغل فعالیت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محققیان اظهار داشت: امسال و با توجه به تقارن مبارک بهار قرآن و طبیعت، فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بیش از یک ماه از تاریخ بیست و چهارم اسفند تا پایان روز بیست و چهارم فروردین و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به طول انجامید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های آمارهای کمیته آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است در طی این مدت تعداد ۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۲۴۲ نفر گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استان اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: آمارها حاکی است در طی یک ماه فعالیت ستاد سفر استان، تعداد ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۵۶ نفر گردشگر نوروزی حداقل به مدت یک شب در اقامتگاه‌های رسمی، مدارس آموزش و پرورش و کمپ‌های شهرداری به ویژه کمپ موقت شهرداری اصفهان اقامت کردند.

کد خبر 6079497

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد