Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از ۱۲ مرکز دانشگاهی پیام نور کشور حضور داشتند که از این تعداد ۱۲ تیم را دختران و ۱۲ تیم را پسران تشکیل می دادند.

عزیزالله نژادعلی افزود: ورزشکاران از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور بودند که در هشت وزن و دو رشته "پومسه" و "مبارزه" از ۱۱ تا ۱۵ آذرماه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویان دختر در وزن‌های منفی ۴۶ کیلوگرم، ۴۶ تا ۴۹ کیلوگرم، ۴۹ تا ۵۳ کیلوگرم، ۵۳ تا ۵۷ کیلوگرم، ۵۷ تا ۶۲ کیلوگرم، ۶۲ تا ۶۷ کیلوگرم، ۶۷ تا ۷۳ کیلوگرم و مثبت ۷۳ کیلوگرم و همچنین دانشجویان پسر در وزن‌های منفی ۵۴ کیلوگرم، ۵۴ تا ۵۸ کیلوگرم، ۵۸ تا ۶۳ کیلوگرم، ۶۳ تا ۶۸ کیلوگرم، ۶۸ تا ۷۴ کیلوگرم، ۷۴ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۸۷ کیلوگرم و مثبت ۸۷ کیلوگرم مسابقه دادند.

رییس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی گفت: در بخش پسران تیم دانشگاه پیام‌نور استان فارس توانست بر سکوی قهرمانی بایستد، تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در مسابقات به نایب قهرمانی دست یافت و تیمهای استانهای اصفهان و خراسان شمالی به طور مشترک سوم شدند.

نژادعلی افزود: در بخش دختران، تیم دانشگاه پیام نور استان مازندران مقام نخست، تیم دانشگاه پیام‌نور استان البرز مقام دوم و تیم‌های دانشگاه‌های پیام‌نور استانهای تهران و آذربایجان غربی به طور مشترک مقام سوم را به دست آورند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام کمیته برگزاری این دوره از مسابقات، افراد برتر این رقابت‌ها به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور راه می یابند و نیز به فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی جهت حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان معرفی می‌شوند.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه‌ پیام‌نور کشور نیز در این مراسم هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی نخبگان تکواندو و ارتقاء فرهنگ و توسعه ورزش در بین دانشجویان سراسر کشور دانست و افزود: تکواندو ریشه ای بسیار قوی در ورزش به ویژه در بین دانشگاهیان کشور دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده گفت: سهم قابل توجهی از مدالهایی که دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از مسابقات بین لمللی دانشجویی به دست آورده‌اند مربوط به ورزش تکوانده بوده است و بر همین اساس تکواندو در دانشگاه‌های ایران قدمتی همچون بسکتبال در دانشگاه‌های آمریکا دارد.

وی ادامه داد: ورزش تکواندو جزء رشته های اولویت دار دانشگاه پیام نور در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه ای است و به زودی آکادمی های تکواندو در دانشگاههای پیام نور فعال می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اصفهان انتخابی تیم ملی دانشگاه پیام نور مشهد نخبگان زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات «باید متوقف شود.»

به گزارش مشرق از "خبرگزاری فرانسه", نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز دانشگاه های پیشرو آمریکا را تصرف کرده اند.

او ادعا کرد: "آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانشجویان یهودی حمله می کنند. آنها به استادان و کارمندان یهودی حمله می کنند. این امر بیرحمانه است. باید متوقف شود."

نتانیاهو ضمن انتقاد از روسای دانشگاه های آمریکا گفت: "پاسخ چند رئیس دانشگاه به این موضوع شرم آور بود وباید اقدامات بیشتری انجام شود."

اعتراض‌ها در دانشگاههای آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسرائیل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد و دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

همزمان با اعتراض های سراسری در دانشگاههای آمریکا در حمایت از مردم غزه و پایان جنگ اسرائیل و بازداشت دانشجویان، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی بی اعتنا به اعتراض ها، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اسرائیل، اوکراین و تایون را تصویب کرد که بیش از ۲۶ میلیارد دلار آن برای حمایت های نظامی و امنیتی از اسرائیل است.

دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا که این روزها کانون تجمعات اعتراضی دانشجویان به دلیل حمایت دولت بایدن از اسرائیل است، پس از دستگیری بیش از صد نفر از دانشجویان، ضرب الاجلی ۴۸ ساعته برای پایان دادن به اعتراض ها تعیین کرده است.

دانشگاه کلمبیا دو بار ضرب الاجل را برای دانشجویان معترض به جنگ اسرائیل در غزه تمدید کرده است. این دانشگاه از دانشجویان خواسته است تا ۴۸ ساعت آینده چادرهای خود در محوطه دانشگاه را جمع کنند.

تظاهرات طرفداران فلسطینی، دانشگاه‌های آمریکا را دربر گرفته است. اما کلمبیا مرکز این جنبش همبستگی با غزه بوده است. این درحالی است که تعداد زیادی از دانشجویان بازداشت شده اند و اعتراضات همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان