Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا پور یوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در آیین آغاز بهره برداری از ساختمان جدید خانه فرزندان امام علی(ع) که توسط خیرین در نیشابور ساخته شده است گفت: در هشت ماهه نخست امسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در حوزه دولتی و خیریه‌ها جذب بهزیستی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۰ مؤسسه خیریه در خراسان رضوی فعال است و از ابتدای امسال حدود ۲۰۰ مرکز غیر دولتی در این استان تأسیس شده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در استان  ۴۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد حدود ۲۰ درصد به طور مستقیم از خیریه ها خدمات دریافت می‌کنند و در حال حاضر ۶۵ سازمان مردم نهاد و هیات ورزشی در جامعه هدف بهزیستی این استان فعالیت دارند.
امیر نیکجو نایب رییس هیات مدیره موسسه خیریه فرزندان امام علی(ع) نیز در این مراسم گفت: این مؤسسه خیریه با هدف سرپرستی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شهرستان نیشابور راه اندازی شده است.
او تصریح کرد: برای ایجاد ساختمان این مؤسسه خیریه با ظرفیت حدود ١٠٠ پسر در دو گروه سنی ۶ تا ١٢ سال و ١٢ تا ١٨ سال افزون بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه غرب استان افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش های رگباری پیش بینی می شود، این شرایط تا پایان هفته در نوار شرقی استان ماندگار می باشد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

توصیه شده است:

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری شود.
 

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان