Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:33:56 GMT

چرا ویلموتس قراردادش را یکطرفه فسخ کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۶۳۱

چرا ویلموتس قراردادش را یکطرفه فسخ کرد؟

مهدی تاج درباره تیم ملی و شرایط مارک ویلموتس گفت: پس از جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا، بسیاری اعتقاد داشتند که سرمربی تیم ملی باید جوان باشد و اکثر کارشناسان، مربی خارجی را توصیه کردند. هیچ‌کس در آن زمان از مربی ایرانی حرفی نزد.

ویلموتس گزینه سوم ما بود
تاج ادامه داد: مارک ویلموتس گزینه سوم ما بود که او یک مربی جوان بود، چهار بار سابقه حضور در جام‌جهانی را داشت و تیم ملی بلژیک را از رده ۸۳ به رده اول دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلموتس انتخاب درستی بود، همه هم از او استقبال کردند.

سه ماه زمان غرامت دادن
وی ادامه داد: برخلاف اینکه می‌گویند قرارداد ویلموتس چگونه بود، ما قرارداد خوبی با او بستیم اما در آن ذکر کرده بودیم که «مبلغ قرارداد شفاف‌سازی نشود». در یکی از بندهای قرارداد این‌گونه ذکر شده بود که «هر یک از طرفین قرارداد را فسخ کرد، سه ماه به طرف مقابل برای غرامت زمان دهد».

رقم بین یک تا دو میلیون دلار
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره قرارداد سه میلیون دلاری ویلموتس نیز گفت: رقم قرارداد ویلموتس بین یک میلیون تا دو میلیون دلاراست. در صدا و سیما و رسانه ملی آن هم در ۱۰۰ برنامه‌ای که وجود دارد (از جمله ورزش و مردم، ورزش و بی‌مردم) باید با صداقت صحبت کرد. اینکه می‌گوییم سه میلیون دلار قرارداد ویلموتس است، باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. حتی با دستیاران ویلموتس نیز رقم قرارداد او سه میلیون دلار نمی‌شود. رقم قرارداد ویلموتس، رقمی منطقی است.

کار نماینده مجلس زیبنده نیست
اینکه نماینده مجلس می‌گوید ویلموتس ۵۰۰ هزار دلار هم نمی‌ارزد، کار زیبنده‌ای نیست. فوتبال را باید در اختیار فوتبالی‌ها قرار دهیم. منتقدان دلسوز، نقدهایشان را انجام داده‌اند. هر کسی که فوتبال بلژیک را بشناسد، می‌داند که ویلموتس در چه جایگاهی قرار دارد و رقم ۵۰۰ هزار دلار منطقی نیست.

مجلس در مورد گرانی گوشت و نان صحبت کند
تاج بیان کرد: نماینده مجلس باید درباره مشکلاتی مانند گوشت، نان و گرانی صحبت کند. من نیز به عنوان رئیس فدراسیون هیچ‌گاه درباره چنین مسائلی حرف نمی‌زنم، پاسخگویی از جمله وظایف من است.

تحریم ها در نظر گرفته شده بود
وی در ادامه افزود: در ۲۲ می که قرارداد ویلموتس را بستیم، در یک بند قرارداد صراحتاً ذکر کردیم که «تحریم‌های ظالمانه آمریکا در ایران وجود دارد و این تأثیرگذار است»، او دو روز زمان گرفت که قرارداد را امضاء کند یا نکند. پس از بستن قرارداد، تحریم‌ها افزایش یافت که این از اراده فدراسیون خارج بود. ویلموتس قبل از بازی با عراق، قراردادش را فسخ کرد. پس از تحریم‌ها، ما نمی‌توانستیم پول را از فیفا دریافت کنیم. شاید ویلموتس تصور می‌کرد که ما نمی‌خواهیم پول او را بدهیم درحالی‌که تنها هفت روز پرداخت پول او دیر شد اما او قرارداد را فسخ کرد.

تصمیم فسخ قرارداد گرفته شد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: یک سرمربی بزرگ در زمان دیدار بزرگی مانند عراق باید طبق برنامه از روز چهارشنبه تمرینات را آغاز می‌کرد، اما او با تأخیر این کار را انجام داد. جلسه خوبی با وکلا و خود ویلموتس داشتیم و تصمیم فسخ قرارداد دوستانه گرفته شد.

نتوانستیم ضمانت بدهیم
تاج درباره توئیت ویلموتس اظهار داشت: ویلموتس در توئیتش اعلام کرده که «وکلای ما دوستانه فسخ را دنبال می‌کنند»؛ ما نیز همین را می‌گوییم. در این سه ماه مشخص می‌شود که چه کسی به چه کسی باید پرداخت داشته باشد. فسخ قرارداد دوستانه است. او برای پرداخت پولش ضمانت می‌خواست که ما نتوانستیم این ضمانت را به او بدهیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در آئین امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTx) در دیلم اظهار کرد: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت ثابت است که به جای تمام یا بخشی از کابل مسی از کابل‌های فیبر نوری بهره می‌برد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر افزود: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب و دسترسی مردم به ارتباطات پرسرعت، با کیفیت و امن از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سملیان با بیان اینکه تمامی خانوارهای شهرهای دیلم و امام حسن از این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: زمان اجرای این طرح فیبر نوری ۶ ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شهرداری‌های دیلم و امام حسن و شرکت ایرانسل در راستای هوشمندسازی این شهر به امضا رسید.

وی در پایان با تجلیل از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیلم افزود: شهرداری‌های دیلم و امام حسن تمام همکاری لازم را با شرکت ایرانسل خواهند داشت تا در مدت مشخص شده در قرارداد، پروژه اجرایی و به مردم دیلم و امام حسن تقدیم شود.

کد خبر 6087871

دیگر خبرها

  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!