Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:13:30 GMT

واکنش عضو شورای شهر به فروش صندلی اتوبوس‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۰۷۵۴

واکنش عضو شورای شهر به فروش صندلی اتوبوس‌ها

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران به فروش صندلی اتوبوسهای پایتخت توسط شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: چنین چیزی در کمیسیون عمران مطرح نشده و هیچ مجوزی هم از سوی شورا برای آن صادر نشده.

به گزارش مشرق، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پی انتشاری خبری مبنی بر فروش صندلی‌های اتوبوس پایتخت در کانال تلگرامی خود واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صندلی اتوبوس‌های پایتخت فروشی می‌شود

وی در این باره گفت: از زمان انتشار خبر فروش صندلی اتوبوس‌ها، تماس‌ها و پیام‌های زیادی از سوی مردم داشته‌ام که نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. بدین وسیله اعلام می‌کنم چنین موضوعی در هیچ یک از جلسات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش مطرح نشده و هیچ مجوزی هم از سوی شورای شهر برای آن صادر نشده است.

به مسئولین حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر می‌دهم قبل طرح چنین مسائلی در رسانه‌ها، کمی فکر کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین تلگرام کانال تلگرام اتوبوس راننده اتوبوس شهرداری تهران کمیسیون عمران شورای شهر مشرق محمد علیخانی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: بودجه ۴۴۰ میلیارد تومانی سازمان در سال ۱۴۰۲ محقق شد و برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی ارائه شده است.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: بودجه مصوب سازمان ۴۴۰ میلیارد تومان بود که با فعالیت جهادی و زحمات شبانه‌روزی همکاران توانستیم این بودجه را در هفت ماه محقق کنیم.

وی افزود: متمم بودجه به شورای شهر قم ارسال و با موافقت شورای اسلامی شهر و شورای سازمان به این بودجه ۶۰ میلیارد تومان اضافه شد. این بودجه هم از حیث درآمد و هم از نظر هزینه به صورت کامل محقق شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شورای سازمان و شورای محترم شهر قم ارائه کردیم.

بخشی در پاسخ به سوالی درباره پرچالش‌ترین پروژه شهر قم در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تاسیساتی است.

وی اضافه کرد: در طول مدت زمان اجرای پروژه باید تمهیداتی اندیشیده شود که جریان ترافیک با اختلال مواجه نشود و این یکی از بزرگترین چالش‌های پروژه‌های شهری است که نیاز به تمهیدات فنی و برنامه‌ریزی خاص دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تاکید کرد: انواع و اقسام تأسیسات شهری در محل اجرای این پروژه‌ها وجود دارد و نمی‌توانیم به نحوی عمل کنیم که منجر به قطعی برق یا آب شویم، همه چیز باید بر مبنای ادامه زندگی در بافت شهر رقم بخورد.

بخشی پروژه ادامه تونل غدیر را از پرچالش‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: پروژه تونل غدیر که عملیات سازه‌ای آن بهمن امسال تکمیل شد، از جمله پروژه‌هایی بود که انبوهی از موارد تاسیساتی و موضوعات ترافیکی را داشت.

وی افزود: هر چالشی که با آن روبه‌رو می‌شویم موجب رشد تجربه، مهارت نیروی انسانی و انباشته شدن تجربیات در امور فنی می‌شود و انگیزه‌ای است تا توانمندی‌ها و آگاهی‌های خود را ارتقا دهیم.

کد خبر 744147

دیگر خبرها

  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • خداحافظی با یک ترمینال نوستالژی در تهران / بازگشایی معابر سه راه تهرانپارس
  • جمع‌آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه
  • خداحافظی با پایانه شرق در تهران
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم