Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورنموث در 4 دیدار اخیر خود شکست خورده و این زنگ خطری برای این تیم پیش از تقابل با لیورپول است.

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلیس، تیم های بورنموث و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان داور 16 آذر 1398 18:30 استادیوم ویتالیتی، بورنموث کریس کاواناگ

وضعیت دو تیم

لیورپول در شرایط ایده آلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم از 15 مسابقه خود 14 برد و 1 تساوی کسب کرده و با 43 امتیاز با اقتدار صدرنشین لیگ برتر انگلیس است. قرمزها در 6 دیدار اخیر خود پیروز شده اند. آن ها اخیرا در دربی مرسی ساید پیروز شده و  می خواهند با برد برابر بورنموث، صدرنشینی خود را تثبیت کنند. خبر خوب برای قرمزها این است که آلیسون می تواند مجددا درون دروازه تیمش بازی کند. بقیه بازیکنان نیز به مانند بازی های گذشته آماده حضور در ترکیب اصلی قرمزها هستند.

در سوی دیگر میدان، بورنموث شرایط خیلی خوبی ندارد. این تیم از 15 هفته ابتدایی لیگ 4 پیروزی، 4 تساوی و 7 شکست کسب کرده و با 16 امتیاز جایگاه چهاردهم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. بورنموث شرایط خوبی ندارد. این تیم در 4 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده و اگر در این مسابقه نیز شکست را بپذیرد، شرایط ادی هاو سخت می شود. دیوید بروکس، جونیور استانیسلاس، یاشوا کینگ و هری ویلسون غایبان مهم بورنموث در این دیدار خواهند بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

تقابل های اخیر دو تیم

حقایقی در خصوص دیدار لیورپول در 32 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است. در 11 تقابل اخیر دو تیم، 9 برد برای لیورپول ثبت شده است. قرمزها در 4 بازی اخیر خود برابر بورنموث، در هر بازی حداقل 3 گل زده اند. شاگردان کلوپ در 4 مسابقه اخیر خود برابر بورنموث کلین شیت کرده اند. پیش بینی هواسکورد

بورنموث 0-3 لیورپول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی قدس خواسته همه آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر جمعه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آب‌پخش اظهار داشت: بعد از پایان جنگ جهانی دوم و در اواخر نیمه اول قرن بیستم با توافقی که بین کشورهای غربی شکل گرفت، رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اسلامی شکل گرفت و این غده سرطانی بر پیکره جهان اسلام تحمیل شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: بعد از تأسیس رژیم صهیونیستی کشورهای عربی به رهبری مصر و سوریه متحد شده و تلاش کردند تا با یکپارچه کردن جهان عرب، از حیثیت خود و فلسطین دفاع کنند اما در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی این کشورها در درگیری نظامی با رژیم صهیونیستی شکست‌های پی در پی خوردند.

وی ادامه داد: این شکست‌ها که در زمان‌های نسبتاً کوتاهی اتفاق افتاد موجب سرخوردگی دولت‌های عربی حامی فلسطین اشغالی شد و صهیونیست‌ها با توان سیاسی و رسانه‌ای که در جهان داشتند، همواره وانمود کرده‌اند که این کشور به لحاظ سیاسی و نظامی در جهان شکست ناپذیر است.

سلیمی مفرد با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه بیان کرد: حمله اخیر جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی باعث شده است تا به ادعای چندین دهه اخیر صهیونیست‌ها مبنی بر شکست ناپذیری نظامی این رژیم خدشه جدی وارد شود و دلیل جنایت‌های اخیر این رژیم کودک کش نیز همین موضوع است، چرا که حماس توانست ضربه‌ای به صهیونیست‌ها وارد کند که کشورهای عربی در چندین دهه آرزوی آن را داشتند و پس از ناامیدی از دستیابی به آن، از ناچاری راه صلح و سازش با این رژیم را در پیش گرفتند.

سلیمی مفرد با اشاره به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: زمانی گفته می‌شد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز جهانی قدس که ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود، یک اصل غیر منطقی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است اما امروز حتی در کشورهایی که دولت‌هایشان حامیان اصلی به وجود آمدن رژیم صهیونیستی بوده‌اند تظاهرات گسترده مردمی علیه اقدامات جنایت کارانه صهیونیست‌ها شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر مردم کشورهای اروپایی نیز به خیابان آمده و اقدامات غیر انسانی صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم می‌کنند. بر اساس حقوق بین‌الملل هیچ کشوری به هیچ بهانه‌ای حق تحریم غذا و دارو علیه مردم کشور دیگری را ندارد اما صهیونیست‌ها این اقدامات غیر انسانی را همواره علیه مردم غزه انجام داده و هیچ ابایی از تکرار آن ندارند.

کد خبر 6064947

دیگر خبرها

  • کلوپ: تصمیم آلونسو برای ماندن در بایرلورکوزن را درک می‌کنم؛ هر بازی حکم یک فینال را دارد
  • آزادی قدس خواسته همه آزادی‌خواهان جهان است
  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • انگلیس 2-۲ بلژیک؛ فرار از شکست در بلینگتایم!
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن