Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:41:58 GMT

یسرائیل کاتس با لاوروف در خصوص ایران گفت‌وگو کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۰۰۰

یسرائیل کاتس با لاوروف در خصوص ایران گفت‌وگو کرد

وزیران امور خارجه اسرائیل و روسیه روز جمعه در پایتخت ایتالیا درباره حضور ایران در سوریه گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورشلیم پست، یسرائیل کاتس وزیر خارجه اسرائیل روز جمعه در رم، پایتخت ایتالیا با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه درباره ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در این دیدار بر ضرورت خروج ایران از سوریه تاکید کرد و گفت: اسرائیل به اقدام خود برای تضمین امنیت و عدم نفوذ ایران در سوریه ادامه خواهد داد و این اقدام را با هماهنگی روسیه و در راستای جلوگیری از آسیب دیدن نیروهای روسی که در سوریه مستقر هستند انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي سوريه روسيه سرگئی لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد

وزیر امور خارجه گفت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.   به گزارش ایسنا؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) هشتم فروردین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.   ‏وی افرود: روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاورد‌های نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود.   ‏امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد:بزودی دستاورد‌ها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد.   این نخستین سفر امیرعبداللهیان به ترکمنستان پس از تصدی وزارت امور خارجه است.. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • هشدار آلمان به اسرائیل در خصوص حمله جدید | مردم نمی توانند به یکباره ناپدید شوند