Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ادعا می کند که اعتراضات اخیر باعث ریزش رای اصلاح طلبان نبوده و اصولگرایان از این اتفاقات در انتخابات پیش رو متضرر می شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ادعا می کند که اعتراضات اخیر باعث ریزش رای اصلاح طلبان نبوده و اصولگرایان از این اتفاقات در انتخابات پیش رو متضرر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت (مشارکت سابق) می گوید اصلاح طلبان پس از اعتراضات و کشتار اخیر دچار ریزش رای نشده اند چون اعتراضات در مناطق مرفه که پایگاه رای آنان است صورت نگرفته بلکه در مناطق حاشیه ای که پایگاه اصولگرایان بوده رخ داده است!

 

 مسلم معین کارشناس و فعال رسانه ای در توییتی با اشاره به ویدیویی که اعتماد از اظهارات شکوری راد در حین ثبت نام برای انتخابات مجلس منتشر کرده، نوشت: به۲ دلیل این اظهارات لیدر تحصن علیه نظام در مجلس ششم، که حین ثبت نام برای مجلس آینده از او ضبط شده را صادقانه می دانم. اولا اعتراف می کند سبد رای اصلی اصولگرایان مستضعفین و متدینین هستند. دوما فریاد میزند که اصلاح طلبها برای پیروزی در انتخابات حاضرند له شدن مردم را ببینند و لذت ببرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور ، تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود تا ساعت هشت ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر